Even voorstellen en een vraag over vocht onder de vloerbedekking in 740.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Stel je vind het niet mooi .......Zouden we er dan eens over kunnen mailen?jellese schreef : Eveneens vond ik op het internet jalousieën voor op het achterruit. Deze heb ik nu ook gemonteerd en daar ga ik een paar weken naar kijken of ik het mooi vind.
Ik heb er nl. intresse voor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het waterprobleem moet ik nodig oplossen, weet niet hoe snel het kan roesten? Maar nu het zo koud en nat is en ik geen garage heb is het wat vervelend lang buiten te zijn. Maar met de tips nu zal ik nogmaals proberen de achterbank eruit te krijgen.
Spijkerbanden zijn wel zo veilig hier. Zodra het wat vriest en er ijs op de weg ligt wil je niet zonder spijkerbanden rijden! Ze strooien hier geen zout namelijk...
Groeten // Jelle
- V700 register
- Nieuw lid
-
mvg
Marcel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je die kleppen dichtmaakt, waar gaat het water dan naartoe?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het water wat naar binnen stroomt is het water wat bij de paravan naar binnen stroomt en dan links en rechts wegstroomt binnenlangs de spatborden en dan onder er weer uit komt. Op weg naar beneden komt het water langs de kleppen en hier zit ook nog een plastic plaatje wat het water van de klep laat wegstromen. Maar als je gaas van de paravan los zit blijven er allerlei bladeren op deze plaatjes liggen en houden de waterstroom tegen zodat het dan de weg van de minste weerstand volgt en bij een klep die niet meer goed afdicht naar binnen stroomt en dan van voor naar achteren loopt. Dus dan heb je een natte mat van onderen en is de isolatie kletsnat en uiteindelijk je vloerbedekking die erbovenop ligt. Bij lekkage van het verwarmingssysteem is (afhankelijk van de ernst) alleen de vloerbedekking nat.
Helaas weet ik dit uit eigen ervaring met de 745 .
mvg
Marcel
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij heb je m'n vraag niet begrepen. Wat gebeurt er met het water, dat vóór het afdichten door de kleppen kwam en nu door het afdichten van de kleppen niet meer naar binnen komen kan. Waar blijft DAT water?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Om de achterbank zitting los te krijgen dien je die aan de voorkant naar binnen duwen. Een tikje werkt doorgaans ook al wel. Je kan voelen waar hij vast zit door de zitting omhoog te halen. De rugleuning heeft inderdaad een beugel onder het middenkussen. Geen idee waarvoor die is. Om de rugleuning los te krijgen moet je echter weer aan de zijkanten zijn. Daar zitten twee beugels van weekmetaal (wees daar voorzichtig mee) welke je omhoog kan buiten om zo de onderkant van de rugleuning los te halen. De leuning komt dan los door deze in zijn geheel omhoog te schuiven. Deze operatie is overigens niet nodig om bij de vloer te komen. Daarvoor is het verwijderen van de zitting voldoende.jellese schreef : Moet nog eens goed naar die achterbank kijken, maar herinner mij zo geen beugels aan de zijkanten. Ik heb wel een beugel in het midden onder de uitklapbare armsteun. Waar is die voor?
Groet,
Támas