Rolhoes, iemand toevallig de inbouwhandleiding ingescanned?
- V700 register
- Nieuw lid
-
En waarom zou jij die horen te/moeten hebben?Mathy schreef : En de controle over wie er bij de inbouwhandleidingen kan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Eén deel van de hobby is de handleidingen te verzamelen en daarbij ervoor te zorgen dat de kwaliteit zo hoog mogelijk is. (Helaas is dat bij aangeleverd materiaal niet altijd mogelijk) Het andere deel het verspreiden ervan. Ik wil graag dat iedereen die interesse heeft in een inbouwhandleiding, die handleiding ook kan krijgen. Zet ik m'n verzameling op de site, dan hoef ik ze niet meer te verspreiden. Dus mis ik een deel van de hobby. Daarnaast kan er, vanwege juridische redenen of omdat leden betalen en dus meer rechten hebben, worden bepaald dat de handleidingen alleen voor leden toegankelijk zijn. En dat wil ik dus niet.
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Soms moet je in het leven iets meer moeite doen. That's live.geejee schreef : Tjonge, jonge, al dat moeilijke gedoe !
Extra moeite doen, voor jezelf of voor anderen, dat verrijkt het leven. Maar goed, als je dat niet wilt...
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat dacht ik al. Hoe het juridisch is geregeld weet ik niet, en wat voor afspraken de vereniging heeft gemaakt met Volvo (Nederland) weet ik ook niet. Maar het is dus vooral de bezigheid die je jezelf gunt. Duidelijk.Mathy schreef : Hallo Michael
Eén deel van de hobby is de handleidingen te verzamelen en daarbij ervoor te zorgen dat de kwaliteit zo hoog mogelijk is. (Helaas is dat bij aangeleverd materiaal niet altijd mogelijk) Het andere deel het verspreiden ervan. Ik wil graag dat iedereen die interesse heeft in een inbouwhandleiding, die handleiding ook kan krijgen. Zet ik m'n verzameling op de site, dan hoef ik ze niet meer te verspreiden. Dus mis ik een deel van de hobby. Daarnaast kan er, vanwege juridische redenen of omdat leden betalen en dus meer rechten hebben, worden bepaald dat de handleidingen alleen voor leden toegankelijk zijn. En dat wil ik dus niet.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
De afspraak is dat wij (informatie uit) vadis, werplaatshandboeken en handleidingen op de site mogen zetten voor verenigingsleden.Michael Oud schreef : ... wat voor afspraken de vereniging heeft gemaakt met Volvo (Nederland) weet ik ook niet.