Rolhoes, iemand toevallig de inbouwhandleiding ingescanned?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2012 23:06 #1355701
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rolhoes
Ik heb net ook een hoes gekocht, zou ik die handleiding ook kunnen krijgen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2012 23:20 #1355706
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic PB even
Hallo Math
Dat kan. Stuur me even een PB met je emailadres en een herinnering waar het precies over gaat.
groetjes
Mathy
Dat kan. Stuur me even een PB met je emailadres en een herinnering waar het precies over gaat.
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2012 23:31 #1355708
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic als je toch...
Hey Mathy,
Als je toch bezig bent... . Ik heb toevallig recent ook een "gewone" rolhoes van Rudiger overgenomen. Deze wilde ik in "Fransje" zetten. En dat gaat volgens mij wel lukken met het kinderbankje, je moet alleen de gordeltjes "los" laten hangen. (het verwachte rammelen en klapperen valt best mee.)
Als je toch bezig bent... . Ik heb toevallig recent ook een "gewone" rolhoes van Rudiger overgenomen. Deze wilde ik in "Fransje" zetten. En dat gaat volgens mij wel lukken met het kinderbankje, je moet alleen de gordeltjes "los" laten hangen. (het verwachte rammelen en klapperen valt best mee.)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 00:42 #1355713
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Huh?
Hallo Gerrit-Jan
Is dat een vraag aan mij? En zo ja, welke?
BTW de gordels hoef je niet helemaal los te laten hangen. In de inbouwhandleiding, die je volgens mij al hebt, zie je dat Volvo daar per kant een beugeltje voor verzonnen heeft. De bekleding is daarvoor al voorbereid. En de beugeltjes zijn los verkrijgbaar.
groetjes
Mathy
Is dat een vraag aan mij? En zo ja, welke?
BTW de gordels hoef je niet helemaal los te laten hangen. In de inbouwhandleiding, die je volgens mij al hebt, zie je dat Volvo daar per kant een beugeltje voor verzonnen heeft. De bekleding is daarvoor al voorbereid. En de beugeltjes zijn los verkrijgbaar.
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 01:39 #1355716
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Idd, aan jou Mathy...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 01:42 #1355718
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Gerrit-Jan
En welke vraag is dat dan?
groetjes
Mathy
En welke vraag is dat dan?
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 01:45 #1355719
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic inbouwhandleiding rolhoes...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 02:04 #1355720
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic ...
Hallo Gerrit-Jan
Ik lees zo ontzettend veel berichten en geef zo vaak aan dat ik bepaalde inbouwhandleidingen heb, dat ik, zelfs als m'n geheugen redelijk zou funktioneren, met de beste wil van de wereld niet kan onthouden wie het waarover heeft en wat ie precies wil hebben. Daarom vraag ik ook altijd om een Prive Bericht (PB) met een korte herinnering en een emailadres. Moet ik er dan ook nog bij gaan zetten dat ze heel duidelijk moeten vermelden waar het over gaat? Ik bied de PDF's gratis en voor nop aan en verstuur die ook redelijk rap dacht ik. Mag ik dan verwachten dat de aanvrager duidelijk is? De eerste keer! En niet nadat ik drie keer navragen nog in vier verschillende berichten moet uitzoeken waar we het over hebben?
groetjes
Mathy
Ik lees zo ontzettend veel berichten en geef zo vaak aan dat ik bepaalde inbouwhandleidingen heb, dat ik, zelfs als m'n geheugen redelijk zou funktioneren, met de beste wil van de wereld niet kan onthouden wie het waarover heeft en wat ie precies wil hebben. Daarom vraag ik ook altijd om een Prive Bericht (PB) met een korte herinnering en een emailadres. Moet ik er dan ook nog bij gaan zetten dat ze heel duidelijk moeten vermelden waar het over gaat? Ik bied de PDF's gratis en voor nop aan en verstuur die ook redelijk rap dacht ik. Mag ik dan verwachten dat de aanvrager duidelijk is? De eerste keer! En niet nadat ik drie keer navragen nog in vier verschillende berichten moet uitzoeken waar we het over hebben?
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 02:28 #1355722
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic ..... ?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2012 02:33 #1355723
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic De Rolhoes
Het meest gerecycleerde Volvo onderdeel, als je hem eenmaal hebt, gebruik je hem nooit meer..............MARKTPLAATS
Moderators: Jerry Stam