Bestuurdersstoel vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb Slurpje pas voorzien van mooi nieuw leer
De zitting van een elkrt.stoel is ANDERS dan die van een handbediende stoel!!!!!
Het ged. dat je "om de zitting" vouwt was bij de elktr. stoel beslist korter dan een handbediende.
Voor foto,s mag je me wel even mailen dat is wat handiger.
<a href="mailto:h.j.dalhuisen@planet.nl">h.j.dalhuisen@planet.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Misschien ligt het in het feit dat bij mij zowel de bekleding (half-leer) en de electrieke stoel uit '91 kwamen?

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb ook nog een projectje te gaan, als ik de electrieke stoel uit die sloper wil gaan bekleden met leer uit een 940
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Daar wil ik je best een handje mee helpen hoor, ik ben er inmiddels bijna bedreven in!EndlessQuest schreef : Tsja, zou kunnen. Maar misschien zit er ook gewoon geen verschil tussen de stoelvormen van de 940`s? Bij de 960 wel, zoveel is duidelijk. Leer heeft een andere vorm dan stof (de stoelen dan)
Ik heb ook nog een projectje te gaan, als ik de electrieke stoel uit die sloper wil gaan bekleden met leer uit een 940

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
De zitting van de Turbo lag echt "dieper"in het frame dan de 86er.Ook zat er verschil in de rails.De 86 had een opklapbaar beugeltje waar een bout door ging.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar gewoon het schuim etc overzetten zou meten kunnen als je de uitsparingen voor de electromotoren maar hebt of kunt maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van hand naar elektrisch is bij een 760 (in ieder geval bij het model oude neus) niet te doen zonder 'knip-, plak- en zaagwerk'.
Groet,
Wart
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb een nieuwe schuimstofvulling voor een handbediende stoel uit een 960 van modeljaar 1992 besteld (en al een tijdje hier liggen). Ik kon kiezen tussen een normale vulling of een plattere. Er zijn er dus voor de handbediende stoelen van dit modeljaar minimaal twee.
groetjes
Mathy