Bestuurdersstoel vervangen

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2007 19:43 #1170537 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niet helemaal
Hallo Maarten
Ik hoef niet per se electrisch bediende stoelen. Ze zouden wel erg handig zijn (als iemand anders in m'n auto heeft gereden, kost het me nog wel eens moeite om de juiste stand terug te vinden), maar ze zijn in velour redelijk zeldzaam en volgens mij ook redelijk aan de prijs.  Wat overigens niet wil zeggen dat ik ze niet wil.  Maar dan zet ik er zelf de "knoppen nieuwe stijl" op als dat mogelijk is.
Omdat m'n auto van binnen verder zwart is en van buiten donkergrijs, zou het zwart of grijs velour moeten worden. Maar zwart schijnt behoorlijk zeldzaam te zijn en donkere kleuren schijnen te verkleuren/beige te worden.
En het zou natuurlijk een "lage achterbank estate" uitvoering moeten zijn. In goede tot zeer goede staat.
Groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2007 21:33 #1170556 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic duur?

Mathy schreef : ze zijn in velour volgens mij ook redelijk aan de prijs. Wat overigens niet wil zeggen dat ik ze niet wil. Maar dan zet ik er zelf de "knoppen nieuwe stijl" op als dat mogelijk is.
Omdat m'n auto van binnen verder zwart is en van buiten donkergrijs, zou het zwart of grijs velour moeten worden. Maar zwart schijnt behoorlijk zeldzaam te zijn en donkere kleuren schijnen te verkleuren/beige te worden.

Duur?
<a href=" www.topbloemen.nl/index.php?u=http%3A//w...26bannercode%3Dgmoet " target="_blank">1 fles champagne!
Dan neem je alleen de voorstoelen en die kleur kun je waarschijnlijk wel maken met de spuitbustruuk.
En daarna ga je lekker op zoek naar de elektriek.
Wat ook kan, is een opvulkussen kopen, maar dan ben je nog niet van de scheir in de bekleding af..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2007 21:55 #1170558 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leer is soms prettig om te zitten
Vooral met kotsende kinderen in de auto is leer wel handig: even afvegen en klaar. En geen onaangename luchtjes na afloop.
Met stoffen bekleding moet je gewoon de vlekken eruit knippen wil je ze fatsoenlijk wegkrijgen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2007 22:02 #1170560 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic truukje

MSuidgeest schreef : Vooral met kotsende kinderen in de auto is leer wel handig: even afvegen en klaar. En geen onaangename luchtjes na afloop.
Met stoffen bekleding moet je gewoon de vlekken eruit knippen wil je ze fatsoenlijk wegkrijgen.

Wellicht niet nodig voor jou, maar voor de andere wel "stof"  of stof leer bezitters:
Een truukje: gebruik de luierafveegdoekjes (die van pampers) voor de laatste vlekken in de stof. Gaat zeer goed, wel eerste de harde stukjes verwijderen, maar daarna poetsen maar.Zelfs de lucht verdwijnt.
 Voor luiers heb ik ze allang niet meer nodig (die fase is gelukkig voorbij) maar voor schoonmaakklusje zijn ze onovertroffen!
Overigens, ook om snel vlekken uit kleding te halen werkt het super.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2007 00:15 #1170588 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Scheef
Hallo Jeroen

Jeroen schreef : Wat ook kan, is een opvulkussen kopen, maar dan ben je nog niet van de scheir in de bekleding af..

De rugleuning is momenteel scheef. De rugleuning staat aan de rechterkant verder van het dashboard af, dan de linker kant. Als ik dus met de rug tegen de leuning ga zitten, zit ik met een gedraaide rug. En dat zit niet lekker.
Groetjes
Mathy

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2007 08:30 #1170598 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic verven
Koop die beige stoelen voor een fles champagne en laat dr Vinyl ze mooi zwart maken.
Dat kunnen de dames vast wel!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2007 09:06 #1170601 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gewoon doen!

Mathy schreef : Hallo Jeroen

Jeroen schreef : Wat ook kan, is een opvulkussen kopen, maar dan ben je nog niet van de scheur in de bekleding af..

De rugleuning is momenteel scheef. De rugleuning staat aan de rechterkant verder van het dashboard af, dan de linker kant. Als ik dus met de rug tegen de leuning ga zitten, zit ik met een gedraaide rug. En dat zit niet lekker.
Groetjes
Mathy

nee dat zit zeker niet lekker....
Ik zeg: luister naar de jeroenen koop die stoelen en laat ze zwart of grijs of wat dan ook, maken, (of doe het zelf, dat is namelijk VEEL simpeler dan je denkt)
verkoop je je achterbank weer voor weinig (of zet m in de tuin). kost het bijna niks. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2009 14:37 #1252659 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lederen STOELEN OMBOUWEN
hallo maarten kun je mij vertellen hoe ik dit moet doen,
ik heb nu handmatig verstelbare en heb electriche uit een 960 gekocht
maar ik weet niet hoe ik ze moet bedraden?
groet dick

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2009 15:33 #1252664 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic niet spuiten!

bodejodel schreef : Koop die beige stoelen voor een fles champagne en laat dr Vinyl ze mooi zwart maken.
Dat kunnen de dames vast wel!

Wanneer je electrieke zetels hebt kan je gewoon je oude stof/leer overzetten. Klusje van niks!
&#160;
GG,
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-11-2009 15:42 #1252666 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klusje van niks áls beide
Klusje van niks áls beide zetels schuimrubber hebben met dezelfde vorm. Anders moet je ook daar nog wat mee doen. Of heb ik het mis?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC