inbouwen elektrisch verstelbare stoel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan het zijn dat je die bent vergeten?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Degene die ik heb ingebouwd (960 stoel in een 940) had dat niet nodig, het bleef gewoon bewaard.Baseman schreef : Heb je om het geheugen goed te laten werken geen constante spanning nodig?
Kan het zijn dat je die bent vergeten?
De twee niet gebruikte draden zijn controles op
1 Sleutel niet in contactslot
2 ben ik even vergeten......
Het kan zijn dat het geheugen kapot is.
Programmeren had ik al eerder bechreven, enkele berichten omhoog dacht ik, anders omlaag.
Het is wel van belang om echt tegelijkertijd op MEM en 1 (of 2 of 3) te drukken.
De stoel keert niet helemaal automatisch terug naar de geheugenstand. Je moet de 1 (of 2 of 3) vast blijven houden tot de stoel geheel is teruggekeerd
Het is dus niet "even de toets" indrukken en dan gaat alles helemaal vanzelf, je moet de knop dus vast blijven houden tot de stoel klaar is met verstellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb vervolgens allerlei combinaties geprobeerd: lang, kort, hard zacht etc.
Geheugen doet het niet, maar hoe handig deze functie me ook lijkt, ik ben allang blij dat de rest wel werkt.
de constante spanning komt toch van de zekeringenkast? anders werkt de verstelling toch ook niet.
In eerste instantie de draden omgedraaid, misschien dat daardoor iets is vernield.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Komende week wordt in mijn 940 een elektriek verstelbare bestuurderstoel ingebouwd. Bedrading voor de motoren is niet aanwezig. Hier heb ik een kabel voor. De omschrijving van Maarten hoe e.e.a. aan te sluiten is helder en dat gaat zeker werken.
Weet iemand de functies van de twee dunne draadjes? En ook: hoe die aan te sluiten? Ik wil het graag inbouwen zoals het hoort te zijn.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik moet hetzelfde nog gaan doen bij 940 van mn vrouw.
Is van Maart 97 dus hopelijk klop het vermoeden ban Jerry.
Jerrt, bedankt voor de tip
Grtz Daniel
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Mazzeltje: mijn 940 is inderdaad voorbedraad. Jerry, je hebt gelijk, de stekker lag inderdaad verstopt onder het tapijt. Dat tapijt heb ik zelf ooit vervangen komt vanaf de Leidsekade van de Domstad (maar dat geheel terzijde!).
Dus de electrieke fauteuil monteren is makkelijk. Plug and play! Gaan we dit weekend proberen.
Mijn 940 is uit de tweede helft van 1995, modeljaar 1996. Dit ter info voor andere 'ombouwers'.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Het enige wat niet werkt is de hoogteverstelling aan de voorzijde. Kan ik mee leven maar voor tips houd ik me aanbevolen.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Heb hoop dat ie bij ons ook bekabeld Is.
Komende week maar eens kijken