irritante xenonverlichting
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mij niet. De man cq vrouw verdient waarschijnlijk te weinig. Of hij cq zij doet zichzelf te kort of doet iets verkeerd, waardoor ie niet genoeg klanten heeft. Doet ie zichzelf te kort, dan komt ie zichzelf vroeg of laat tegen.Wytze schreef : Mijne rijd een A2. Ik vind het een prettig gevoel in ieder geval.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Janneman schreef : Ik blijf Xenon hinderlijk vinden. Snap nog steeds niet dat het toch typegoedkeur heeft gekregen.
Helemaal mee eens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is een interessante denkwijze Mathy, maar als de boekhouder een Porsche gaat rijden dan is er reden voor mij om te twijfelen.Mathy schreef : Hallo Wytze
Mij niet. De man cq vrouw verdient waarschijnlijk te weinig. Of hij cq zij doet zichzelf te kort of doet iets verkeerd, waardoor ie niet genoeg klanten heeft. Doet ie zichzelf te kort, dan komt ie zichzelf vroeg of laat tegen.Wytze schreef : Mijne rijd een A2. Ik vind het een prettig gevoel in ieder geval.
Ik zit net een stukje te lezen van de Postzegelhandel (BV Postzegelhandel G. Keiser & Zoon in Den Haag) van mijn opa, De erven van pandeigenaren en de postzegelhandel hadden een Notaris. De heer J.B. Bonninga. Ik kan me die man nog wel herinneren van feestjes, Keurige man, reed mooie grote Amerikanen. Daar heb ik als jongetje wel eens in gezeten. Mijn grootouders waren zeer te spreken over deze man totdat hij opeens uit beeld verdween,
En dan lees je een andere kant van dit heerschap..
Worden dingen toch nog duidelijk na 33 jaar.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Ik lever alle gegevens in hapklare brokken aan, in Exact per mail.
Die 150 factuurtjes uit, drie ordners vol facturen in, stellen ook niet zoveel voor.
Van mij mag tie een vette Porsche rijden..........
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
De jaarlijkse afspreek loopt altijd uit omdat we over reizen aan de klets raken.
Ik weet uit eigen ervaring dat haar manier van leven bij anderen vraagtekens oproept maar ik geniet er net als deze boekhoud mevrouw ook gewoon van.
Er is een tijd van werken en zorgen dat er centjes binnen komen en verder is het leven er om van te genieten.
Vanuit een zonnig Californië.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Maar dat prettige gevoel heeft dus met het feit te maken, dat je haar kent. En dus niet met (het formaat van) de A2 op zich.
groetjes
Mathy
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Daar heb je een band mee omdat ze meedenken en als sparringspartner opereren op financieel gebied.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik had al het idee dat ik beter niet voor het woord "kennen" had kunnen kiezen, maar voor een andere omschrijving. "Kennen" is net als grijs: Je hebt bijna wit, bijna zwart en heel veel nuances er tussenin. En het wordt allemaal "grijs" genoemd.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
hoezo wij gaan nooit off-topic?
Ging het niet over Xenonverlichting?
Hej da<table><tbody><tr class="odd"><td class="view-field view-field-term-node-10-name"></td><td class="view-field view-field-node-title"></td></tr></tbody></table><a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/45362 ">
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zelf rijd 2x Volvo en vanaf augustus zijn dat ook 2x klassieker (>25 jr oud) enwel een 245 en een 740. Waarom: auto moet degelijk en goedkoop zijn en enige uitstraling hebben. Een porche.... nope... een audi of bmw.... nope een merkedes..... wel aan getwijfeld maar toch een nope.
Wat is status? Een dikke bak? Nee voor mij niet. Ik heb vrije tijd, kan mijn werk zelf indelen en geniet (ook van mijn volvo's).
----back to topic
Xenonverlichting? Ik denk wel dat het er in gaat komen. Maar dan wel een goede set met juiste afstelling en montage. En geen "sjonnie-blauw". Ach ja... ieder het zijne.