Winterbandentest 2011 van de ANWB
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 19:44 #1089112
door V700 register
Winterbandentest 2011 van de ANWB is gemaakt door V700 register
<a href="
www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijden/tests,...11-195-65-R-15T.html
" target="_blank">
www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijden/tests,...11-195-65-R-15T.html
DE jaarlijkse winterbandentest
195/65 R 15T is de bandenmaat waarin de meest winterbanden verkocht worden.
De nieuwste ontwikkelingen van bandenfabrikanten worden logischerwijs dan ook het eerste in deze maat geïntroduceerd. Van de 16 geteste banden zijn er dit jaar 6 geheel nieuw ontwikkelde producten, de banden van Barum, Dunlop, Goodyear, Nokian, Pirelli en Semperit.
Los hiervan zijn een aantal andere banden op details verder ontwikkeld. Van de 16 testbanden halen er zes een 4-sterren score. Nog eens 9 banden halen 3-sterren en zijn aan te raden. Eén band komt niet verder dan 2 sterren, die raden we (afhankelijk van de gebruiksomstandigheden) beperkt aan en één band blijft steken op 1 ster, die raden we niet aan<h3 id="sectie2"><a href=" www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/tests/band...65-r-15-t_w_link.pdf " target="_blank">Download de resultaten (pdf)
DE jaarlijkse winterbandentest
195/65 R 15T is de bandenmaat waarin de meest winterbanden verkocht worden.
De nieuwste ontwikkelingen van bandenfabrikanten worden logischerwijs dan ook het eerste in deze maat geïntroduceerd. Van de 16 geteste banden zijn er dit jaar 6 geheel nieuw ontwikkelde producten, de banden van Barum, Dunlop, Goodyear, Nokian, Pirelli en Semperit.
Los hiervan zijn een aantal andere banden op details verder ontwikkeld. Van de 16 testbanden halen er zes een 4-sterren score. Nog eens 9 banden halen 3-sterren en zijn aan te raden. Eén band komt niet verder dan 2 sterren, die raden we (afhankelijk van de gebruiksomstandigheden) beperkt aan en één band blijft steken op 1 ster, die raden we niet aan<h3 id="sectie2"><a href=" www.anwb.nl/binaries/pdf/auto/tests/band...65-r-15-t_w_link.pdf " target="_blank">Download de resultaten (pdf)
Klik in de pdf op de naam van de winterband voor een uitgebreide testbeoording![/i]
<em class="italic"> [/i]</div>Helaas laat drupal geen knippen en plakken toe in Android net als harde returns overigens, en het is onwijs reteretetraag. Dus dat is verre van optimaal Soit. Het staat er nu wel
<em class="italic"> [/i]</div>Helaas laat drupal geen knippen en plakken toe in Android net als harde returns overigens, en het is onwijs reteretetraag. Dus dat is verre van optimaal Soit. Het staat er nu wel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 20:02 #1331111
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Juiste link
Hallo Jeroen
Je kunt er wel gewoon <a href=" www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijden/tests,...nterbanden-2011.html " target="_blank">de link naar de juiste pagina in hangen.
groetjes
Mathy
Je kunt er wel gewoon <a href=" www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijden/tests,...nterbanden-2011.html " target="_blank">de link naar de juiste pagina in hangen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 20:11 #1331115
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 23:13 #1331147
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Herfst-banden
Terwijl ik net overweeg m'n Herfst banden maar weer es uit het "vet" te halen............
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 23:17 #1331148
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nu al??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-09-2011 23:34 #1331153
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kopen?
En als u dan besluit, de nummer 1 uit de test te kopen, doe dat dan bij <a href="
ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=O...o=107&sowigan=Wi
" target="_blank">Autobandenmarkt.nl
Of ze de goedkoopste zijn, durf ik niet te zeggen, maar het scheelt al 30 euro, zeg maar.
Of ze de goedkoopste zijn, durf ik niet te zeggen, maar het scheelt al 30 euro, zeg maar.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 00:12 #1331157
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Verdere kosten?
En dan moeten ze er nog om gelegd worden.............Balanceer, Ventiel, afvoer oude band...........
Na een week heb je bv hoogteslag..........
Na een week heb je bv hoogteslag..........
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 00:17 #1331158
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ze hebben ook dealers in NL
Ze hebben ook dealers in NL die ze voor je bestellen en een vaste prijs voor montage etc rekenen.
Heb ik mij laten vertellen.
Dat zou je voorbehoud kunnen wegnemen Andre.
Daarbij heb ik al heel wat winterbanden gemonteerd van A merken maar nooit een misser er tussen.
Heb ik mij laten vertellen.
Dat zou je voorbehoud kunnen wegnemen Andre.
Daarbij heb ik al heel wat winterbanden gemonteerd van A merken maar nooit een misser er tussen.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 00:39 #1331161
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Onder de streep
Dan ben je toch net zo duur uit als bij je "vaste" bandenboer?
- Wytze Broerze
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
23-09-2011 01:12 #1331162
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Ik sluit het niet uit
Ik sluit het niet uit
Moderators: Jerry Stam