Tankklepje los
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Roger Smeets
- Nieuw lid
-
Voordeel van deze methode is dat je binnen 5 minuten klaar bent, nadeel is natuurlijk wel de de vier oude pennetjes ergens in de auto tussen het plaatwerk en de bekleding zijn gevallen. Maar het niet hoeven loshalen van de binnenbekleding vond ik een groot voordeel.
Het voorstel van Timen om dunne schroefjes te gebruiken lijkt me ook niet verkeerd. Dan kun je het geheel nog eens loshalen zonder dat er weer pennetjes tussen de carrosserie en bekleding vallen.
Welicht mosterd na de maaltijd, maar ik was helaas niet eerder on-line om je vraag te kunnen zien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ik 'troost' me met de gedachte dat ik in ieder geval niet met die extra ballast rondrijd...! Het weer erop zetten is makkelijk , klepje erop zetten, één kant van de veer vast inklemmen , en met een klein tangetje de andere kant 'op scherp' erin zetten. In de tussentijd de boel even lekker in de was gezet, dus het ziet er weer als nieuw uit daar.rsmeets schreef : Ik heb de pennetjes ook vanaf de buitenzijde met een priem naar binnen geduwd. Dan kun je het plastic schierdeel zo van de carrosserie afnemen. Het nieuwe scharnier plaatsen en met behulp van de (nieuwe) pennetjes weer vastzetten.
Voordeel van deze methode is dat je binnen 5 minuten klaar bent, nadeel is natuurlijk wel de de vier oude pennetjes ergens in de auto tussen het plaatwerk en de bekleding zijn gevallen.
- V700 register
- Nieuw lid
-