Ster!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2009 22:35 #1235668
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onzin????
Mijn verzekering deed ook erg moeilijk omdat de auto volgens hun onder de oldtimers viel. Kan wel andere verzeking nemen maar krijg hier 75% noclaime en personeels kortingBaseman schreef :
Zoals Frits al aangeeft, onzin als je verzekering dat zegt, want jij bent klant en als jij wenst te betalen voor glasverzekering in WA+ pakket, moeten ze dat accepteren, je betaalt er tenslote ook voor.liv schreef : Ja, misschien toch slimmer om WA+ te regelen, hoewel mij iets bij staat dat dat niet kon door de leeftijd van mijn 940.. Ik had het bij mijn vorige auto wel namelijk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2009 23:11 #1235674
door V700 register
Ik twijfel er over, eens te gaan kijken wie of InShared precies is, maar goed, dan raken we nog verder off-topic.
Beantwoord door V700 register in topic Same here.
Ja, ik ook. 37% korting via werkgever, daarna 75% no-claim korting.Oldtimer? Welke auto dan?Ik denk dan, als je meer dan 7000 kilometer rijd en de volle mep belasting betaald, moeten ze bij de verzekering niet zo moeilijk doen. Niks oldtimer.Ik wordt altijd een beetje kriebelig van ontmoedigingsbeleid van sommige verzekeraars, loze dreigementen en de klant met de neus op de feiten wijzen (of mee om je oren slaan) maar zelf de makkelijkste en goedkoopste weg kiezen.chris schreef : Mijn verzekering deed ook erg moeilijk omdat de auto volgens hun onder de oldtimers viel. Kan wel andere verzeking nemen maar krijg hier 75% no-claim en personeels korting
Ik twijfel er over, eens te gaan kijken wie of InShared precies is, maar goed, dan raken we nog verder off-topic.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2009 11:28 #1235885
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het was een goeie tip!
Hoi Bas,
Back on-topic!
Ik heb de ster net laten repareren op het Buikslotermeerplein in Amsterdam-Noord voor 35 euro, dat lijkt mij heel redelijk.
Bedankt, was een goed idee van je om eens op zoek te gaan op een parkeerplaats naar een standje waar ze autoruit reparaties uitvoeren.
groet, michiel
Back on-topic!
Ik heb de ster net laten repareren op het Buikslotermeerplein in Amsterdam-Noord voor 35 euro, dat lijkt mij heel redelijk.
Bedankt, was een goed idee van je om eens op zoek te gaan op een parkeerplaats naar een standje waar ze autoruit reparaties uitvoeren.
groet, michiel
Moderators: Jerry Stam