Ster!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar kan het goedkoper?
Groet, michiel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij vertelde tevens, dat veel verzeringsmaatschappijen kosteloos het hele ruit vervangen, als er 4 sterren inzitten, uit veiligheid.Wel bij WA+ dus. WA+ met ruitverzekering kost bij mijn maatschappij maar 85 eurocent per maand, daar ga ik het echt niet voor laten, misschien ook een tip?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal morgen eens langs wat bouwmarkten rijden, ik heb ze, nu je het zo zegt, ook wel eens bij mij in de buurt zien staan met een tentje..
groet, Michiel
- V700 register
- Nieuw lid
-
liv schreef : Ja, misschien toch slimmer om WA+ te regelen, hoewel mij iets bij staat dat dat niet kon door de leeftijd van mijn 940.. Ik had het bij mijn vorige auto wel namelijk.
groet, Michiel
Leeftijd is onzin verhaal anders naar andere verzekering gaan want WA + kan gewoon.
Dus rij nog even door met de ster en regel een WA + verzekering.
Daarna ster laten maken.
( Frits die al heel lang met een enorme barst in de voorruit rijdt vd leasebak)
Nee nee niks aan de hand gewoon te lui om keer te laten maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals Frits al aangeeft, onzin als je verzekering dat zegt, want jij bent klant en als jij wenst te betalen voor glasverzekering in WA+ pakket, moeten ze dat accepteren, je betaalt er tenslote ook voor.liv schreef : Ja, misschien toch slimmer om WA+ te regelen, hoewel mij iets bij staat dat dat niet kon door de leeftijd van mijn 940.. Ik had het bij mijn vorige auto wel namelijk.
Ik zal geen reclame maken, heb ook geen ervaring (in de zin van claims oid) maar Centraal Beheer deed er niet moeilijk over.Of dat CB met 4 sterren je ruit liever vervangt, durf ik niet te zeggen, moet ik nog uitzoeken.Interpolis ben ik minder over te preken, zowel qua premie als qua service.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was ook zeer goed gedaan , was letterlijk geen barst meer van te zien.
Was volgens mij iets rond de 50 Euro en zeer goed gedaan bij de Kwikfit (kunnen dus ook wat anders dan banden plakken en uitlaten vervangen).

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
www.autoruitexpress.nl
Kosten ? 0 Euris en heel netjes gemaakt
Wellicht hebben deze ook leuke prijzen voor alleen "harsen "?