Ster!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 14:22 #1073866 door V700 register
Ster! is gemaakt door V700 register
Fikse ster in mijn voorruit gekregen vanmorgen. Ben even bij Carglass langs geweest en daar vragen ze 85 euro voor een harsinjectie. Best wel erg aan de prijs.
Waar kan het goedkoper? 
Groet, michiel 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 14:26 #1235634 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rondrijden
Je kunt ook blijven rondrijden met de sticker :). Doet mijn vriendin ook al 2 jaar, na verloop van tijd verbleken ze wel. Wel n beetje voorzichtig krabben. Je bent alleen WA verzekerd begrijp ik ? Het vervangen van een complete ruit is overigens nog flink duurder, ben bang dat je dat bij alleen WA ook zelf moet betalen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 16:24 #1235640 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bouwmarkt.
Bij ons bij de Karwei staat ook altijd een tentje met ruitreparatie, op zaterdagen.Die hebben de ster in mijn ruit voor 45 euro (tientje afgedongen) gefixt.
Hij vertelde tevens, dat veel verzeringsmaatschappijen kosteloos het hele ruit vervangen, als er 4 sterren inzitten, uit veiligheid.Wel bij WA+ dus. WA+ met ruitverzekering kost bij mijn maatschappij maar 85 eurocent per maand, daar ga ik het echt niet voor laten, misschien ook een tip?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 16:40 #1235641 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wa+
Ja, misschien toch slimmer om WA+ te regelen, hoewel mij iets bij staat dat dat niet kon door de leeftijd van mijn 940.. Ik had het bij mijn vorige auto wel namelijk.
Ik zal morgen eens langs wat bouwmarkten rijden, ik heb ze, nu je het zo zegt, ook wel eens bij mij in de buurt zien staan met een tentje.. 
groet, Michiel 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 17:05 #1235642 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leeftijd

liv schreef : Ja, misschien toch slimmer om WA+ te regelen, hoewel mij iets bij staat dat dat niet kon door de leeftijd van mijn 940.. Ik had het bij mijn vorige auto wel namelijk.
groet, Michiel 

Leeftijd is onzin verhaal anders naar andere verzekering gaan want WA + kan gewoon.

Dus rij nog even door met de ster en regel een WA + verzekering.
Daarna ster laten maken.
( Frits die al heel lang met een enorme barst in de voorruit rijdt vd leasebak)
Nee nee niks aan de hand gewoon te lui om keer te laten maken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 18:03 #1235644 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onzin.

liv schreef : Ja, misschien toch slimmer om WA+ te regelen, hoewel mij iets bij staat dat dat niet kon door de leeftijd van mijn 940.. Ik had het bij mijn vorige auto wel namelijk.

Zoals Frits al aangeeft, onzin als je verzekering dat zegt, want jij bent klant en als jij wenst te betalen voor glasverzekering in WA+ pakket, moeten ze dat accepteren, je betaalt er tenslote ook voor.
Ik zal geen reclame maken, heb ook geen ervaring (in de zin van claims oid) maar Centraal Beheer deed er niet moeilijk over.Of dat CB met 4 sterren je ruit liever vervangt, durf ik niet te zeggen, moet ik nog uitzoeken.Interpolis ben ik minder over te preken, zowel qua premie als qua service.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 19:41 #1235648 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ster
Ook al eens zo'n mooie ster in voorruit gehad , is toen gelijk bij de APK beurt meegenomen , moet wel de bon nog gaan zoeken .
Was ook zeer goed gedaan , was letterlijk geen barst meer van te zien.
Was volgens mij iets rond de 50 Euro  en zeer goed gedaan bij de Kwikfit (kunnen dus ook wat anders dan banden plakken en uitlaten vervangen).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 19:57 #1235651 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleutelblunders
Uit het rijtje "sleutelblunders": voor een sterretje een afspraak gemaakt met carglass, zat toch in mijn verzekering. Op het laatste moment mijn vriendin laten gaan omdat ik geen tijd had. Bleek het sterretje al gevuld (zij het niet erg netjes). Vond ze niet echt grappig, toen ik weer thuis was.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 21:04 #1235653 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Autotaalglas is een stuk
Autotaalglas is een stuk goedkoper dan Carglass, welke je moet mijden indien je niet verzekerd bent.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-04-2009 22:14 #1235665 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Wellicht deze ?
Had ooit eens een afspraak gemaakt met de jongens van Carglass voor het vervangen van een voorruit. Kosten € 100,- (eigen risico WA+ verzekerd). Dankzij een tip van een forum gebruiker kwam ik hier uit :
www.autoruitexpress.nl
Kosten ? 0 Euris en heel netjes gemaakt
Wellicht hebben deze ook leuke prijzen voor alleen "harsen "?

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC