Kleine aanrijding ! Opgelost!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2008 10:45 #1203423 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duidelijk

Het is toch zo klaar als een klontje?
Zij rijdt tegen jou aan. Jij claimt het bij haar verzekering. Zakelijk afhandelen. Niets met haar persoonlijk regelen. Goed dat je de politie op de hoogte gesteld hebt.
Succes,
Jan-Willem

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2008 12:37 #1203439 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Expert onderweg
Zojuist gebeld met verzekeraar tegenpartij en die gaan een expert inschakelen.
deze zal mij bellen voor een afspraak.
Groet Nick

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-06-2008 16:27 #1203470 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achter aan blijven gaan
Niet wachten op telefoontjes enzo, gewoon zelf afspraken gaan maken, overal achter aan blijven gaan. Twee weken geleden heeft er iemand tegen de Delta aan gezeten. Vandaag toch maar eens zelf naar de rechtsbijstand verzekering gebeld, maar die hadden van onze eigen verzekeraar nog niets ontvangen. Blijven zeuren, dan beland je bovenop het stapeltje, en rijd je snel weer met een frisse auto (oja, als er gespoten moet worden is dat een mooi moment om meteen te kijken of er nog andere dingen gespoten moeten worden)

Succes en sterkte. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2008 10:53 #1203823 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic boos telefoontje
Zojuist heeft die mevrouw mij opgebeld, en gevraagd waarom ik het aan de verzekering had opgegeven.
Ik heb haar verteld dat ik mijn auto goed wil laten repareren en niet door een jan doedel.
Volgens haar hield ik mij niet aan de afspraak, omdat ik bij "haar" garage zou langsgaan en hem daar zou laten repareren.
Ik heb (had)  haar niets toegezegt dus helaas voor haar, ik weet wel inmiddels dat haar verzekeringsmaatschapij de verzekering gaat opzeggen omdat de schade's iedere week binnenkomen.
wellicht tijd voor een opfriscursus!!
Nu nog een schadebedrijf gaan zoeken in de buurt van Diemen alwaar ik mijn auto zal laten repareren (wellicht iemand een sugestie)

Groet Nick

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2008 11:43 #1203830 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Halan? Pijnaker?
Klinkt gek, maar de Lancia dealer bij de Makro (duivendrecht) heeft volgens mij ook een "algemene" schade herstel eeuhm, afdeling. En anders Pijnaker, op het schinkeldijkje in Aalsmeer. Of Arjan. Geen idee hoe zijn bedrijf heet en of zijn bedrijf wel een naam heeft. Hij heeft mijn bumpers "gedaan".
En eeuhm, wat wil die mevrouw doen dan, als je je niet aan "haar" afspraak houdt? Op de grond gaan stampen? 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2008 17:25 #1204881 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan moet je het wel erg
Dan moet je het wel erg bont gemaakt hebben als je verzekeringsmaatschappij je verzekering voor je opzegt.
Geeft in ieder geval aan dat je goed gehandeld hebt want als je je wel aan deze "afspraak" gehouden had en mevrouw had niets meer van zich laten horen dan had jij het nakijken gehad.
Je hebt ze er tussen lopen...
Succes met het weer mooi maken van je Volvo.
Groet,
Tamas 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2008 17:31 #1204882 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Valt best mee.

tkornman schreef : Dan moet je het wel erg bont gemaakt hebben als je verzekeringsmaatschappij je verzekering voor je opzegt.

Een 5 maanden je premie niet betalen is al genoeg.Een collega is uitde verzekering gepleurt en kom alleen nog via een laatste instantie tegen afschuwelijk hoog tarief zijn auto verzekeren.Uiteindelijk heeft ie via via een in nederland werkende duitse maatschappij gestrikt geloof ik, all-risk, dat wel en 1 heel jaar vooruit betalend.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2008 18:49 #1204891 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik vind 5 maanden premie
Ik vind 5 maanden premie betalen nog al wat zeg. Ik geef die verzekeringsmaatschappij groot gelijk geloof ik. (Op basis van wat er hier over gezegd wordt natuurlijk)
Als salaris 5 maanden lang niet uitbetaald zou worden, dan zou niemand roepen dat dat best mee valt denk ik.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-06-2008 19:55 #1204894 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eens.
Daar ben ik het mee eens, maar Tamas zei, dat je het dan wel heel erg bont moet maken, willen ze je uit de verzekering schoppen, maar ik vind 5 maanden een premie betalen ook nog al wat, dus daar zijn we het over eens.
Maar om dat nou als "heel erg bont" te bestempelen, hoeft ook weer niet, dat wilde ik eigenlijk zeggen.Elke week een aanrijding, dat begint er meer op te lijken........en dan ook geen premie betalen en dan ook nog een grote bek tegen de verzekeringsagent, daar begint bij mij heel erg bont........
Nuanceverschilletje? Tevens off-topic, maar goed. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-08-2008 15:31 #1210374 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schade afgerond
ik heb inmiddels het schade bedrag wat de "expert"  had bepaald uitbetaald gekregen.
ik heb 350 euro gehad, en dit is ruim de helft van het werkelijke schadebedrag de oorzaak was dat mijn bumper aan de andere kant ook al lichte schade heeft waardoor de verzekeringsmaatschapij niet voor het voledige bedrag wil opdraaien.
nu maar eens gaan zoeken naar een andere bumperhoes!

groeten Nick 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC