nieuw lid, Aron. volvo 940 / update
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-05-2018 23:46 #1107915
door V700 register
nieuw lid, Aron. volvo 940 / update is gemaakt door V700 register
Hallo ik ben Aron en ben 18 jaar oud.
Komende zaterdag ga ik een Volvo 940 bekijken, proefrijden. Dit zal als de auto goed bevalt mijn eerste auto worden. Ik studeer autotechniek op het MBO. Mijn vader heeft lang Volvo gereden en samen met BMW zijn dat mijn lievelingsmerken. Veel bmw's zijn tot de prijsklasse van 2000 euro meestal afgetrapt en hebben vaak achterstallig onderhoud. Mede daarom heb ik een volvo 940 op het oog met 348.000 km. Het betreft een vrij kale uitvoering met de B230fk motor. Opvallend is dat er een andere motor in is geplaatst die 75k minder gelopen zou moeten hebben dan de carrosserie. Het doel is om lekker te sleutelen aan de auto en de auto wat meer naar mij zin te maken. Onder andere een verlaging en op korte termijn een MBC installeren. Tips over de aankoop en waar ik extra op moet letten zijn altijd welkom. De aankooptips heb ik al doorgenomen. Ik hoop hier veel te leren over de volvo 900 serie.
Alvast dank voor de reacties.
Met vriendelijke groet,
Aron