another Volvo has entered the building.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-05-2018 14:20 #1445978
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Laat maar weten in welke
Laat maar weten in welke regio je woont, dan kan er vast iemand eens naar je auto kijken. Als het in mijn buurt is, doe ik dat graag.
Of je komt 26 mei naar Emmeloord.
Of je komt 26 mei naar Emmeloord.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-05-2018 14:58 #1446018
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic amsterdam
Beste allen,
ik was graag de 26e gekomen, echter ben ik dan al bij een concert met oude muziek van vrienden van me.
Zelf woon ik in Amsterdam, de auto schijnt overigens toch beter te zijn dan ik dacht?
althans, er heeft een connaisseur een ritje in gereden, zijn oordeel was positief.
ik was graag de 26e gekomen, echter ben ik dan al bij een concert met oude muziek van vrienden van me.
Zelf woon ik in Amsterdam, de auto schijnt overigens toch beter te zijn dan ik dacht?
althans, er heeft een connaisseur een ritje in gereden, zijn oordeel was positief.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2020 12:19 #1459959
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inmiddels zijn we bijna 2
Inmiddels zijn we bijna 2 jaar en 2 volvo 940's verder,
De 1994 'er verdween al erg snel van het toneel voor een mooie limited edition,
de SN-JD-98 !
Een wagen met werkende airco, cruise control en de dertien-in-het-dozijn kleur donkerblauw,.. een luxere uitvoering ook.
Die heb ik een half jaar geleden (na anderhalf jaar) verkocht met 510.000 kilometer omdat een vriend en clublid (?) zijn 940 ging verkopen.
Sindsdien ben ik de trotse eigenaar van een witte (!) volvo 940 classic.
een uitvoering die in Nederland niet is geleverd, met 3 ton en een volledig gereviseerde motor inclusief nieuwe vogel lpg installatie.
Daar rij ik met veel plezier mee rond.
Ik zoek alleen nog een goedkoop airco-vuladresje
De 1994 'er verdween al erg snel van het toneel voor een mooie limited edition,
de SN-JD-98 !
Een wagen met werkende airco, cruise control en de dertien-in-het-dozijn kleur donkerblauw,.. een luxere uitvoering ook.
Die heb ik een half jaar geleden (na anderhalf jaar) verkocht met 510.000 kilometer omdat een vriend en clublid (?) zijn 940 ging verkopen.
Sindsdien ben ik de trotse eigenaar van een witte (!) volvo 940 classic.
een uitvoering die in Nederland niet is geleverd, met 3 ton en een volledig gereviseerde motor inclusief nieuwe vogel lpg installatie.
Daar rij ik met veel plezier mee rond.
Ik zoek alleen nog een goedkoop airco-vuladresje
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2020 12:25 #1459960
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Foto’s
We zijn hier gek op foto’s...
Adriaan

Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2020 12:30 #1459961
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Overigens, bij 300k km al een
Overigens, bij 300k km al een volledig gereviseerde motor? Dat klinkt niet als doorsnee Volvo 940. Eerder bij vijf à zes ton. En dan nog...
Adriaan
Adriaan
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-04-2020 01:50 #1460040
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Wilde
het net ook typen.
Is het wellicht alleen een koprevisie ?
Is het wellicht alleen een koprevisie ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2020 16:45 #1460131
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik kom zsm met foto's!
ik kom zsm met foto's!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2020 11:16 #1464008
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste forumgenoten,
Beste forumgenoten,
Ben hier alweer een tijdje niet geweest, desalniettemin ben ik de bakstenen trouw gebleven.
Na een 940 die volgens mij na verkoop richting Zeist, opnieuw vlakbij Duivendrecht lijkt te rijden bij een liefhebber (de SNJD98),
rijd ik nu een witte 940,...
euvel is echter dat ik corrossie op de velgen heb, waardoor mijn net nieuwe michelin's van 470 euro inclusief montage, blijven lekken langs de velgrand. één maand na montage moet ik dus weer terug naar de vrienden van Kwikfit... maar dan met een andere set aluminium.
kortom: heeft iemand nog een goedkope set aluminium 16 inch voor me?
Dan dus eentje zonder corrosie op de velgen.
Verder had ik jullie foto's van mijn nieuwe prinses beloofd,
en belofte maakt schuld, krijgen jullie ook mijn andere prinses erbij als eye-candy : overigens, foto zijn van de afgelopen week.
We waren op een 'tour jaune d'europe' gedurende een maand. Tourist zijn was nog nooit zo aangenaam (rustig)
Ben hier alweer een tijdje niet geweest, desalniettemin ben ik de bakstenen trouw gebleven.
Na een 940 die volgens mij na verkoop richting Zeist, opnieuw vlakbij Duivendrecht lijkt te rijden bij een liefhebber (de SNJD98),
rijd ik nu een witte 940,...
euvel is echter dat ik corrossie op de velgen heb, waardoor mijn net nieuwe michelin's van 470 euro inclusief montage, blijven lekken langs de velgrand. één maand na montage moet ik dus weer terug naar de vrienden van Kwikfit... maar dan met een andere set aluminium.
kortom: heeft iemand nog een goedkope set aluminium 16 inch voor me?
Dan dus eentje zonder corrosie op de velgen.
Verder had ik jullie foto's van mijn nieuwe prinses beloofd,
en belofte maakt schuld, krijgen jullie ook mijn andere prinses erbij als eye-candy : overigens, foto zijn van de afgelopen week.
We waren op een 'tour jaune d'europe' gedurende een maand. Tourist zijn was nog nooit zo aangenaam (rustig)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2020 11:39 #1464012
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto's?
[img src="
volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_4040_1.jpg
" (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_4215_0.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_4283_0.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_3889_0.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_4201.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_4253_0.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_4215_0.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_4283_0.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_3889_0.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_4201.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
[img src=" volvo700vereniging.nl/sites/default/public_files/IMG_4253_0.jpg " (class="additional class"|alt="alt text")/]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2020 11:40 #1464011
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schuurpapiertje en noeste arbeid...
kan het ook oplossen. Nieuwe banden doe ik in twee stappen. Vraag eerst of ze de oude banden eraf draaien. Neem de velgen mee naar huis. Maak dan de velgranden helemaal glad. Volgende dag laat ik de nieuwe banden monteren. Sinds ik dat doe hoef ik de banden alleen bij de zomer/winter wissel op druk te pompen.
Moderators: Jerry Stam