Nieuw lid met 760

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-07-2017 22:04 #1438749 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bak nog niet gemaakt
Beste allemaal,
Fijn dat er zoveel reacties komen, maar de bak is nog steeds kaduuk. Er ligt er een klaar van de sloop en ik ben me nog aan het verdiepen in verschillende handleidingen. Ik kan tot op heden alleen maar Engelse werkplaatshandboeken vinden, en ben nog naarstig op zoek naar een Nederlandse versie van de AW71. Tips zijn van harte welkom!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-07-2017 01:07 #1438756 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Eens
Willem. Dat aspect is helemaal logisch. Zal je mij ook niet over horen. Waarheid als een koe. Ik doel echter op een ander aspect.
Mij ging en gaat het erom dat zolang het forum toegankelijk is voor iedereen (wel of geen lid) iedereen ook als gevolg daarvan mag verwachten als gelijkwaardig behandeld te worden op dat zelfde forum. Dat past daar dan bij. Daar gelden dezelfde regels voor iedereen.
Verdekte ( of niet verdekte ) toespelingen op je "niet lidmaatschap" of meningen van niet leden als niet ter zake afdoen door "wel-leden" past daar niet bij. Is mijn mening zeg ik erbij. Vind het wat sneu eigenlijk.
Feit is dat die opmerkingen hier regelmatig gemaakt worden en dat straalt uit dat de vereniging uit zure types bestaat. Heeft alles te maken met beeldvorming.
Denk dat het ook niet eenvoudig is voor een bestuur. Misschien kan men het ook nooit goed doen wat dit betreft door de aard van de materie. Toch denk ik dat dit de beste keuze is. Forum open ten gunste van de liefhebberij en lidmaatschap stimuleren op een positieve wijze.

• noppen20
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
07-07-2017 11:55 #1438869 door noppen20
Beantwoord door noppen20 in topic AW handleiding
Ik heb 2 verschillende varianten handleidingen voor de AW versnellingsbakken op de digitale plank liggen.
Wel in het Engels, maar redelijk goede kwaliteit.

Stuur maar PM als je interesse hebt.

Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2017 21:11 #1438899 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inmiddels ontvangen
Beste noppen20,

Ik heb inmiddels Engels en Nederlandse handleidingen ontvangen van leden. Daarmee kan ik vooruit! Hartelijk dank voor je aanbod.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC