Nieuw lid met 760
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2017 21:56 #1438439
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 760
Welkom
Mooi dat er nog steeds 760 liefhebbers zijn
Mooi dat u lid bent geworden
Ik heb 2 760 van 1982 en 2 slopers
Gr Martijn ter Haar
Mooi dat er nog steeds 760 liefhebbers zijn
Mooi dat u lid bent geworden
Ik heb 2 760 van 1982 en 2 slopers
Gr Martijn ter Haar
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2017 19:20 #1438470
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Mooi!
Mooi dat U lid bent geworden, dat zijn mooie woorden, dank voor de PR wat betreft onze vereniging Martijn.
En, zou dat misschien ook kunnen betekenen dat jij zelf ook lid gaat worden?
Groeten,
En, zou dat misschien ook kunnen betekenen dat jij zelf ook lid gaat worden?
Groeten,
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2017 01:22 #1438675
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Beste Ton
Wat kan jij een vervelende mannetje zijn af en toe. Ik zeg niet dat je het bent. Veroordeel je ook niet om wie je bent maar wel om hoe je doet. Daar spreek ik je op aan. Vanuit fatsoen.
Je spreekt nu iemand heel persoonlijk aan dus dan mag ik dat ook. Of moet ik dan eerst lid zijn ? Laat mensen nou in vredesnaam eens alsjeblieft zelf bepalen of ze wel of geen lid worden zonder jouw toespelingen daarop. Dat jij nou vind dat niet leden hier geen info mogen halen is wel duidelijk nu voor iedereen. Maar het is geen verenigings-standpunt. Desondanks breng je je eigen mening wel onder die vlag.
Te pas en te onpas begin je hierover. Juist jouw benadering is geen goede PR. Verre van.
Je spreekt nu iemand heel persoonlijk aan dus dan mag ik dat ook. Of moet ik dan eerst lid zijn ? Laat mensen nou in vredesnaam eens alsjeblieft zelf bepalen of ze wel of geen lid worden zonder jouw toespelingen daarop. Dat jij nou vind dat niet leden hier geen info mogen halen is wel duidelijk nu voor iedereen. Maar het is geen verenigings-standpunt. Desondanks breng je je eigen mening wel onder die vlag.
Te pas en te onpas begin je hierover. Juist jouw benadering is geen goede PR. Verre van.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2017 04:28 #1438688
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Zo vreemd vind ik de vraag
Zo vreemd vind ik de vraag niet: Martijn is ook vrij nieuw hier, vindt het een goed idee dat iemand anders lid is geworden maar is het zelf zo te zien (nog) niet.
Even vragen of hij het lidmaatschap ook overweegt is niet heel raar...
Even vragen of hij het lidmaatschap ook overweegt is niet heel raar...
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2017 18:49 #1438708
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Fijn
Ik vind het eigenlijk wel fijn dat jij vindt dat ik af en toe een vervelend mannetje ben Peter.
Het prikkelt dus wel.
Maar laat mij verder met rust over hoe ik tegen bepaalde zaken aan kijk als lid van de vereniging.
En vanuit die optiek vind ik het vreemd dat het ene niet lid tegen het andere niet lid hier zegt welkom hier, ben jij al lid?
Overigens is het bestuurs standpunt hieromtrent voor mij volkomen onduidelijk na 12 jaar lidmaatschap, dat dan ook wel weer.
Maar daar heb jij verder niets mee te maken als niet lid.
Groeten,
Het prikkelt dus wel.
Maar laat mij verder met rust over hoe ik tegen bepaalde zaken aan kijk als lid van de vereniging.
En vanuit die optiek vind ik het vreemd dat het ene niet lid tegen het andere niet lid hier zegt welkom hier, ben jij al lid?
Overigens is het bestuurs standpunt hieromtrent voor mij volkomen onduidelijk na 12 jaar lidmaatschap, dat dan ook wel weer.
Maar daar heb jij verder niets mee te maken als niet lid.
Groeten,
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2017 22:11 #1438714
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Ok Ton
Ik volg je uitleg. Lijkt erop dat jij en ik allebei wel van wat prikken houden. Aard van het beestje vermoedelijk.
Dat mag natuurlijk. Niet lid of wel lid. Forum is gebaat bij discussie en levendigheid.
Wat jij had met de opmerking van het ene niet-lid tegen het andere niet- lid ( waarvan ik nu wel volg dat je daar een mening over hebt) had ik met jouw opmerking. Beetje in de irritatie-zone klaarblijkelijk. Het komt op mij zo over alsof je je beter voelt dan niet leden en dat ook regelmatig laat merken. Dan voel ik me niet erg welkom als mogelijk lid. In tegenstelling tot wat je misschien juist probeert uit te stralen. Dat was het voor mij.
Dat mag natuurlijk. Niet lid of wel lid. Forum is gebaat bij discussie en levendigheid.
Wat jij had met de opmerking van het ene niet-lid tegen het andere niet- lid ( waarvan ik nu wel volg dat je daar een mening over hebt) had ik met jouw opmerking. Beetje in de irritatie-zone klaarblijkelijk. Het komt op mij zo over alsof je je beter voelt dan niet leden en dat ook regelmatig laat merken. Dan voel ik me niet erg welkom als mogelijk lid. In tegenstelling tot wat je misschien juist probeert uit te stralen. Dat was het voor mij.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2017 01:25 #1438723
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic bestuursstandpunt
is mij als niet lid juist wel helemaal duidelijk , Dat is dan wel uiterst merkwaardig. Want dat is gewoon terug te vinden in diverse topics. De keuze is gemaakt om het forum open te houden omdat iedereen wat bijdraagt. Ik denk dat het goed is om dat vast te stellen en daar in reacties mee in lijn te blijven als lid of als niet lid. Dus dat betekent gelijkwaardigheid op de inhoud en niet op de persoon vanwege wel of geen lidmaatschap.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2017 11:54 #1438725
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic AW 71
Hoe staat het met de bak ?
Ton ,alles goed daar in Zweden ? Mooi weer en veel te doen ?
Genieten daar met een grote G
Ton ,alles goed daar in Zweden ? Mooi weer en veel te doen ?
Genieten daar met een grote G
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2017 16:52 #1438731
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Hallo!
Hallo Henk, nog gefeliciteerd met Slurpje, weer een speciaal kadotje dit jaar?
De toestand van de bak moet Joris zelf verslag over doen.
We vermaken ons prima hier in Zweden, alleen het weer kan beter.
De grote klussen zijn inmiddels wel achter de rug, inderdaad, leuke dingen doen.
Groeten uit Zweden zal ik dan maar weer zeggen,
De toestand van de bak moet Joris zelf verslag over doen.
We vermaken ons prima hier in Zweden, alleen het weer kan beter.
De grote klussen zijn inmiddels wel achter de rug, inderdaad, leuke dingen doen.
Groeten uit Zweden zal ik dan maar weer zeggen,
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2017 21:37 #1438744
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Bestuursstandpunt hierin
Bestuursstandpunt hierin heeft de afgelopen twaalf (of is het al langer geleden? Ik ben sinds 2002 lid) jaar ook best gezwalkt op dit punt. Van een forum dat na een proefperiode op slot moest voor niet-leden tot het huidige beleid hebben we alles gezien.
Wat mij betreft zijn club en forum er om liefhebberij in de 7/9 serie, en het behoud van de auto's, te bevorderen. En ik hoop, dat de club voldoende voordelen uitstraalt (documentatiehoek, sleuteldagen, gezelligheid) zodat ook nieuwe mensen via het forum lid worden. Maar een verplichting is dat niet, al hebben we natuurlijk wel voldoende leden nodig om de club draaiend en levendig te houden.
Wat mij betreft zijn club en forum er om liefhebberij in de 7/9 serie, en het behoud van de auto's, te bevorderen. En ik hoop, dat de club voldoende voordelen uitstraalt (documentatiehoek, sleuteldagen, gezelligheid) zodat ook nieuwe mensen via het forum lid worden. Maar een verplichting is dat niet, al hebben we natuurlijk wel voldoende leden nodig om de club draaiend en levendig te houden.
Moderators: Jerry Stam