Aansluitmogelijkheden Bays15D
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2018 10:47 #1448335
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Zou kunnen
Een montage ochtend zou zeker kunnen alleen heb je moet je wel beschikking hebben over stroom of een gassoldeerbout. Tenminste of je moet nieuwe contacten aan krimpen dan kan het wel zonder maar mijn ervaring is dat het aankrimpen met een gewone tang niet heel geweldig werkt en zou er alsnog wel een beetje soldeer op doen.
Maar opzich is deze ingreep helemaal geen rocket sience en ik zou zo nodig wel een duidelijkere beschrijving kunnen maken.
Maar opzich is deze ingreep helemaal geen rocket sience en ik zou zo nodig wel een duidelijkere beschrijving kunnen maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2018 11:24 #1448338
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Gereedschap
Onlangs heb ik een professionele striptang en krimptang (TengTools) aangeschaft. Met handzaam gasbrandertje voor krimpkous, maakt dat zeer solide verbindingen. Bij een overzichtelijk aantal deelnemers lijkt het me te doen om de modificatie op een ochtend uit te voeren. Vorige montage-ochtend in Culemborg was m.i. supergezellig en leerzaam.
Adriaan
Adriaan
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-08-2018 15:56 #1448342
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Krimptang
Ik heb ook een profeesionele krimptang en daarmee gaat het prima als je de juiste stekkertjes hebt. Verder heb je alleen een paperclip nodig.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-08-2018 13:54 #1448510
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Dubbel Bays15D
De bovenlichten stralen te sterk uit naar mijn idee. Zal wel door de reflector en glas voor de mistachterlichten komen.
Moderators: Jerry Stam