Wie kent deze FP Electronincs startonderbreker

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2013 20:12 #1398894 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic neee-eeeh

Jan-Geert schreef : rudiger , jou kennende kun je beter een goede kopen...

Lol ,ik zal ook de goede punten noemen: weinig roestvlekjes, redelijk mooie lak, goede nette bekleding, electrische ramen werken, stoelverwarming ook, nieuwe uitlaat vanaf de kat, nieuwe fuseekogels, recente radiator,nieuwe accu, verlichting in orde, achterwisser en sproeier doen het ook, gave hemel, op een deukje na dat er al uit gebalanceerd is goede velgen. APK tot juni. Het is een estate dus ik heb nu  wat laadruimte tot mijn beschikking en hoef geen karretje meer te lenen van mijn buren. Verder inmiddels alweer enkele onbaatzuchtige leden die me aangeboden hebben me weer een handje te willen toesteken met beoordeling en sleutelwerk om de wagen betrouwbaar en veiligte maken.
Ik kan dus rustig Amerigo even stallen en pekelvrij houden deze winter en waarschijnlijk met deze de de koude dagen doorkomen.en Daarna? dat zien we dan wel weer!

JMB schreef : Dan ook de verkeerde motor, en het is niet de sticker die fout is ?, of lijken die twee motoren totaal niet op elkaar.

Ik denk dat de Fb een 531 kop heeft ipv een 530 niet ? Er zit een 530 op dus die sticker klopt wel denk ik ... Volgens de vin hoort er wel een andere motor in:
Gegeven VIN = YV1945853R1106449<table border="1"><tbody><tr><td>Item</td><td>Code</td><td>Betekenis</td></tr><tr><td>Fabrikant</td><td>YV1</td><td>Volvo</td></tr><tr><td>Model</td><td>94</td><td>940</td></tr><tr><td>Aantal deuren</td><td>5</td><td>5 deurs estate</td></tr><tr><td>Motor</td><td>85</td><td>B230FB</td></tr><tr><td>Versnellingsbak</td><td>3</td><td>M47-5sp</td></tr><tr><td>Modeljaar (kan afwijken van bouwjaar)</td><td>R</td><td>1994</td></tr><tr><td>Fabriek</td><td>1</td><td>Torslanda - Zweden</td></tr><tr><td>Chassisnr</td><td>106449</td><td>Serienummer</td></tr></tbody></table> 

Groet, Rudiger

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC