Zekering 25 eruit en toch verlichting aan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar waarom je handbediening wil op iets wat op zich prima is geregeld is nog niet verduidelijkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij wil het gewoon zelf regelen en niet één of ander apparaat.Jeroen schreef : Ik weet het ook niet,
Maar waarom je handbediening wil op iets wat op zich prima is geregeld is nog niet verduidelijkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Om kort te gaan, je lijkt te willen aangeven dat er een tegenstelling zit tussen handbediening enerzijds en "iets wat op zich prima geregeld is" anderzijds, maar die tegenstelling is er helemaal niet per definitie. Handbediening is iets wat op zich prima geregeld kan zijn namelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben gewoon benieuwd naar de gedachte waarom je iets dat standaard goed staat, per standaard fout wil zetten om het daarna handmatig iedere keer te moeten corrigeren. op een paar keer na dan misschien. Maar die paar keer kunnen de doorslag geven. Alleen in welke gevallen dan? Dat dus.
Ik bedoel de was kun je ook pri-ma op de hand doen, en is waarschijnlijk goedkoper. maar beter?
Schakelen in de auto. Hartsikke leuk voor op het circuit of een rondrit misschien, maar in de file strontvervelend.
Automatische deuren in een winkelcentrum. Niet strikt noodzakelijk, maar met volle handen toch wel handig!
en ja mijn gordijnen gaan niet automatisch dicht. Maar het licht op de wc gaat dan wel automatisch aan. Net als het licht boven de garage als je aan komt lopen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heel eenvoudig, met dit weer wil ik gewoon mijn lampen kunnen uitdoen. Houd er niet van dat de auto bepaalt wat ik doe. Heb het bij elke volvo nog uitgeschakeld door zekering 25 te verwijderen. Bij deze blijkbaar niet dus laten we het maar zo.
Schakelen doe ik omdat dit toevallig een handbak is, was het een automaat geweest had ik hem ook gekocht -
Gelukkig gekocht van een betrouwbaar clublid want alles wat eraan mankeerde heeft hij eerlijk gezegt. Heb verder nog niets kunnen vinden -) Heb dit wel eens anders meegemaakt.
Groet Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je lijstje handmatige dingen is leuk natuurlijk en ik kan nog wel een paar dingen bedenken waarbij automatisch beter is dan met de hand. Zelf sheel erg voor de hand liggende zaken, maar daar staat tegenover dat er ook een hele waslijst aan zaken op te noemen is die juist handmatig weer beter zijn. Sterker nog, van al die zaken die jij noemt, kun je ook de keerzijde noemen. Hoe leuk zijn die automische deuren in het winkelcentrum als ze net ff te langzaam open of dicht gaan? Of als ze ineens helemaal niet meer werken? Doe dan maar een handmatig bediende deur. En hoe leuk is het met die verlichting op de wc die aangaat als je de deur open doet? Die gaan na een paar minuten ook altijd weer uit. En dan vaak eerder dan dat wij mannen klaar zijn met lezen. En als je dan in het donker al dat velletje wc papier weet te vinden, dan kun je niet zien of je nou eindelijk "uitgeveegd" bent en trek je dus op goed geluk je broek weer aan. Doe mij dan maar een schakelaartje om de lamp mee te bedienen hoor. Met andere woorden, of iets handmatig beter is of niet, is een kwestie van perspectief.
Maar we blijven een beetje draaien zo Jeroen, formuleer je vraag nou eens eenduidig en blijf je vraagstelling niet veranderen. Zo krijg je nooit een antwoord natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-