Lekstroom-middag, zaterdag 23 juni (2012)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
@ Jan-Geert, ook mams & de kids kunnen zich hier prima vermaken. (alleen stel ik de kabelbaan en de korfbalpaal buiten werking, ze vermaken zich wel in en om de boomhut . Ook het fort a/d Klop is op 200 meter afstand bereikbaar. (daar is ooit nog eens een bbq door mij georganiseerd, nu is het fort omgetoverd tot een best wel interessant "voor ieders wat" monument.)
@ Dick, uiteraard ben jij met Johan ook welkom. (we hebben alleen niet zo`n lekkere stukjes pizza als in Overvecht... ...)
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-

Wat had ik vroeger toch zeeen van tijd toen ik Toyota reed bedenk ik me nu. Alleen maar tanken en remblokjes vernieuwen

- V700 register
- Nieuw lid
-
Door een fikse longontsteking kan ik m,n aanwezigheid niet garanderen.
Ik bekijk morgen even hoe het gaat.
Als het half gaat ben ik er helemaal.
Groetjes casefan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
geejee schreef : @ Frits, volgend jaar verzin ik weer wel wat om gezellig met enthousiaste aardige mensen weer een meetingkje te organiseren...
In jou geval is je bezigheid deze dag zeker zo belangrijk. Perfect dat e.e.a. zo vreedzaam verloopt.
@ Jan-Geert, ook mams & de kids kunnen zich hier prima vermaken. (alleen stel ik de kabelbaan en de korfbalpaal buiten werking, ze vermaken zich wel in en om de boomhut . Ook het fort a/d Klop is op 200 meter afstand bereikbaar. (daar is ooit nog eens een bbq door mij georganiseerd, nu is het fort omgetoverd tot een best wel interessant "voor ieders wat" monument.)
@ Dick, uiteraard ben jij met Johan ook welkom. (we hebben alleen niet zo`n lekkere stukjes pizza als in Overvecht... ...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daarom nog even een vervolg: we twijfelen nog even of we zullen komen, omdat we ook wel weer eens een dagje naar Berlijn, eruit, willen. De 960 heeft de laatste tijd behoorlijk wat aandacht gehad, gaat als een speer, rijdt fantastisch, maar is nauwelijks meer een stuiver waard en heeft ook nog eens niks gereden. Ik wil daarom nu eens van die bak gaan genieten.
Je hebt het vast begrepen: we hebben vandaag bijna 24 uren zonder stroom hier in Neuwitz gezeten, en ik kan je toevertrouwen dat dit je humeur behoorlijk beïnvloedt.
En ik weet een klein (eet)adresje in Potsdam waar je heeeeeeel lekker kunt eten... Of toch een, overheerlijk, pizzastukkie uit Overvecht? Kilootjes?
We twijfelen nog Geejee.
Bedankt in ieder geval voor de uitnodiging en doe de meiden thuis de groeten!
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-