3 vragen over cruise control. Opgelost! Antwoorden in TS
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2012 21:25 #1357125
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mijn 960 heeft hetzelfde
mijn 960 heeft hetzelfde probleem , kom er niet achter wat het is , geen foutcodes , geen vacuumlekkage!!
afgelopen vrijdag een werkende cruise uit een auto in een andere gebouwd , ook niet werken!! ook geen foutcodes , etc
afgelopen vrijdag een werkende cruise uit een auto in een andere gebouwd , ook niet werken!! ook geen foutcodes , etc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2012 21:35 #1357126
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snelheidssignaal
Hallo,
Hier ook eerder wel eens gelezen dat het snelheidssignaal inderdaad goed de boosdoener kan zijn, misschien ook bij jou, Jan-Geert? Heb hier hetzelfde (afgezien van nu sowieso niet werken vanwege LEDlicht-test), en alle slangetjes lijken goed te zitten.
Valt bij mij wel op dat ook de SC-radio's die ik erin zet, niet reageren op de snelheid, terwijl de functies in de radio juist staan. Dus (ook?) op de radio komt geen snelheidssignaal.
Is eenvoudig te meten of op de achterkant van de tellerbak het juiste signaal wordt afgegeven? Dan weten we, afgezien van de kabeltest die Henk beschrijft, ook of er het juiste signaal uit de klok komt.
Hier ook eerder wel eens gelezen dat het snelheidssignaal inderdaad goed de boosdoener kan zijn, misschien ook bij jou, Jan-Geert? Heb hier hetzelfde (afgezien van nu sowieso niet werken vanwege LEDlicht-test), en alle slangetjes lijken goed te zitten.
Valt bij mij wel op dat ook de SC-radio's die ik erin zet, niet reageren op de snelheid, terwijl de functies in de radio juist staan. Dus (ook?) op de radio komt geen snelheidssignaal.
Is eenvoudig te meten of op de achterkant van de tellerbak het juiste signaal wordt afgegeven? Dan weten we, afgezien van de kabeltest die Henk beschrijft, ook of er het juiste signaal uit de klok komt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2012 21:49 #1357128
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic als snelheidssignaal niet
als snelheidssignaal niet goed is krijg je daar een foutcode van lijkt me... deze 2 autos hebben exact t zelfde probleem..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-04-2012 22:20 #1357133
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wapperende marges
Ik weet niet wat de marges zijn voor de foutmelding, heb wel eerder gelezen dat het voor de snelheidsmeter minder kritisch komt dan voor de cruisecontrol.Is de aftak achterop de klokkenwinkel een rechtstreekse aftak of kan er in de klokkenwinkel nog iets mis gaan vanaf aanvoer tot aan de aftak? Slecht kontakt of iets dergelijks? Dan zou het in de klokkenwinkels kunnen zitten...
Zoiets als de toerenteller die wappert vanwege een slecht geworden soldeerverbinding. En een wapperende cruisecontrol is blijkbaar helemaal geen cruisecontrol.
Zoiets als de toerenteller die wappert vanwege een slecht geworden soldeerverbinding. En een wapperende cruisecontrol is blijkbaar helemaal geen cruisecontrol.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2012 12:55 #1357173
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Opgelost
Zie start post.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2012 21:15 #1357230
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hierr nog beide niet werkend
hierr nog beide niet werkend , wat was je oplossing eigenlijk? daat is niet duidelijk in het start bericht.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-05-2012 22:56 #1357252
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Doorlussen
Ik bedacht mij ineens dat het niet gebruiken van een stekker ook een probleem kan zijn. Ik heb nu alleen nog maar de remschakelaar namelijk. Vervolgens stelde ik mijzelf de vraag waarom dat uit zou maken.
Uit veiligheidsoverwegingen is dat dus logisch te verklaren en heb ik de niet gebruikte stekker die op de koppeling moet komen doorgelust.
Toen werkte het.
Uit veiligheidsoverwegingen is dat dus logisch te verklaren en heb ik de niet gebruikte stekker die op de koppeling moet komen doorgelust.
Toen werkte het.
Moderators: Jerry Stam