Schakelaar, wat voor typen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2012 10:35 #1364451
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mistachterlicht...
en mistvoorlichten schiet me zo te binnen (740 heb je er 2 in de 940 een gecombineerde)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2012 12:15 #1364454
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic ...maar die blijft toch aan
...maar die blijft toch aan staan als je hem los laat?
Of maakt hij dan geen contact meer?
Of maakt hij dan geen contact meer?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2012 12:50 #1364459
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja
dat zijn echte uit/aan schakelaars, dus jij bedoelt een schakelaar die aan is als je erop drukt en uit is als je hem loslaat?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2012 14:09 #1364463
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Flipflop
Hallo Volvisti
Volgens mij zoekt Jeroen een schakelaar die als je hem een keer indrukt, de zaak inschakelt en als je hem nog eens indruk, weer uitschakelt. Voor zover mij bekend, doet alleen de gecombineerde spiegel- en achterruitverwarmingsknop dat. Henk heeft die ook gebruikt voor z'n gasschakelaar. Als je de schakelaar zelf niet mooi vindt (er zitten twee lampjes in), of te lang, dan kun je kijken waarom deze schakelaar zo schakelt en kijken of je dat over kunt zetten op een kortere schakelaar zonder lampjes.
groetjes
Mathy
Volgens mij zoekt Jeroen een schakelaar die als je hem een keer indrukt, de zaak inschakelt en als je hem nog eens indruk, weer uitschakelt. Voor zover mij bekend, doet alleen de gecombineerde spiegel- en achterruitverwarmingsknop dat. Henk heeft die ook gebruikt voor z'n gasschakelaar. Als je de schakelaar zelf niet mooi vindt (er zitten twee lampjes in), of te lang, dan kun je kijken waarom deze schakelaar zo schakelt en kijken of je dat over kunt zetten op een kortere schakelaar zonder lampjes.
groetjes
Mathy
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-07-2012 17:36 #1364476
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Precies!
Precies! Zo werkt de schakelaar van mijn schuif/kanteldak ook.Jachtgroen schreef : dat zijn echte uit/aan schakelaars, dus jij bedoelt een schakelaar die aan is als je erop drukt en uit is als je hem loslaat?
Moderators: Jerry Stam