wie kan mij helpen met elektrisch probleempje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2011 14:49 #1320983
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic misschien ook digitaal??
Dan
misschien ook digitaal??
Dan zou je ze misschien naar me toe kunnen mailen?
Als het goed is heb ik nu een setje draden voor een 740 van de sloop laten halen.
Ik zal morgen eens kijken of het allemaal past.
Als je de schema's digitaal hevt dan hou ik me aanvbevolen
Dan zou je ze misschien naar me toe kunnen mailen?
Als het goed is heb ik nu een setje draden voor een 740 van de sloop laten halen.
Ik zal morgen eens kijken of het allemaal past.
Als je de schema's digitaal hevt dan hou ik me aanvbevolen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2011 13:48 #1321114
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic voor alles
Ik had niet begrepen dat het ook voor cv en spiegels was, vandaar mijn simpele oplossing.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2011 20:03 #1321137
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja ik heb bedrading nodig
Ja ik heb bedrading nodig voor alles.
En helaas past het setje van de sloop weer eens niet....grrrrrr.
Nu eerst maar eens alles terugbouwen naar handbediend: de zomer komt eraan..
In de vakantie maar eens verder kijken en advertentietje gezet.
Heb je wel een idee hoe ik de Centrale Vergrendeling aan kan sturen? Dat lijkt me wel erg gemakkelijk. elektrische ramen is leuk, maar niet het belangrijkste.
En helaas past het setje van de sloop weer eens niet....grrrrrr.
Nu eerst maar eens alles terugbouwen naar handbediend: de zomer komt eraan..
In de vakantie maar eens verder kijken en advertentietje gezet.
Heb je wel een idee hoe ik de Centrale Vergrendeling aan kan sturen? Dat lijkt me wel erg gemakkelijk. elektrische ramen is leuk, maar niet het belangrijkste.
- Mathy van Nisselroy
- Junior lid
-
Minder
Meer
23-06-2011 23:45 #1321155
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zwengels are out
Hallo Ruben
En met het omzetten van één schakelaar, blokkeer je de bediening vanaf de achterdeuren. Terwijl je vanaf de bestuurdersdeur alle ramen gewoon nog kunt bedienen.
Doe dat maar eens na met fitnessramen!
groetjes
Mathy
Met elektrische ramen kun je altijd de ramen open of dicht maken. Ongeacht hoe ver je er vanaf zit. Ongeacht of je rijdt of stil staat en ongeacht of er personen in de auto zitten die de weg naar de ramen versperren.ruspek schreef : elektrische ramen is leuk, maar niet het belangrijkste.
En met het omzetten van één schakelaar, blokkeer je de bediening vanaf de achterdeuren. Terwijl je vanaf de bestuurdersdeur alle ramen gewoon nog kunt bedienen.
Doe dat maar eens na met fitnessramen!
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-06-2011 06:52 #1321163
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben ik het helemaal mee eens
Ben ik het helemaal mee eens Mathy,
Maar op dit moment heb ikniet de goede spullen en ik rij al een maand rond met een gedemonteerde interieur.
De elektrische ramen komen er wel in maar ik heb nu eerst een ander projectje. (nr. 2 komt eraan) en vrouwlief zou het wel fijn vinden als we met het hele nieuwe gezinnetje eens weg zouden kunnen.
De clio is wat dat betreft niet de oplossing.
Nu eerst maar eens zorgen dat ik de juiste bedradingen heb en dat het past. voordat ik alles weer demonteer en inbouw. Als ik alles compleet heb gaat het inbouwen vrij snel.
Dus: Als je nog een 740 GLE weet te staan die uit elkaar moet: geef het even door
Maar op dit moment heb ikniet de goede spullen en ik rij al een maand rond met een gedemonteerde interieur.
De elektrische ramen komen er wel in maar ik heb nu eerst een ander projectje. (nr. 2 komt eraan) en vrouwlief zou het wel fijn vinden als we met het hele nieuwe gezinnetje eens weg zouden kunnen.
De clio is wat dat betreft niet de oplossing.
Nu eerst maar eens zorgen dat ik de juiste bedradingen heb en dat het past. voordat ik alles weer demonteer en inbouw. Als ik alles compleet heb gaat het inbouwen vrij snel.
Dus: Als je nog een 740 GLE weet te staan die uit elkaar moet: geef het even door
Moderators: Jerry Stam