Centrale deurvergendeling VS guard systeem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, goed, goed.....Dirk342 schreef : wel goed is tie
Ik ken 1 persoon die er tot twee keer een remote gekocht heeft die niet werkte, terwijl ik hetzelfde relais hier op de tester zet, met een eigen re,mote en het werkt.
Wel netjes opgelost hoor, dat wel, maar niet alle remotes wereken met alle relais en dat heeft ie nog niet zo door, heb ik het idee.Of niet genoteerd, kan ook.
Let er wel heel goed op, dat ie wel eens complete sets verkoopt die NIET compleet zijn, maar wel zo worden geadverteerd.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt.asatter schreef : de bruine is volgens de bekende manier wel te programeren.
Jawel, lukt wel, maar alleen met een remote op dezelfde frequentieasatter schreef : echter bij de zwarte werkt dit dus niet.
Nee.asatter schreef : er zijn geen verdere onderdelen van het alarm geplaatst, kan dit het probleem veroorzaken?
Nee, geen idee waaromasatter schreef : of moet ik de voorbedrade draad onder de motorkap doorlussen?
Jaasatter schreef : ik wil alleen het cv gedeelte van het alarm gebruiken, is dit mogelijk?
Je hebt een relais nodig, de deur-dinges en minimaal 1 remote, that's itJa, en een auto waar het relais in past, van na MY1995asatter schreef : of heeft iemand nog andere delen voor me die ik evt nodig heb om deze wel te laten werken.
zover kom ik niet op het moment dat ik de eerste keer het kontact aan zet om de procedure te starten, gaat het alarm al in werking.Baseman schreef :
Jawel, lukt wel, maar alleen met een remote op dezelfde frequentieasatter schreef : echter bij de zwarte werkt dit dus niet.
dus tot het inleren (of het gebruik van de handzender) komt het niet
waarom moeten volgens de instructie deuren achterklep en motorkap gesloten zijn?Baseman schreef :
Nee.asatter schreef : er zijn geen verdere onderdelen van het alarm geplaatst, kan dit het probleem veroorzaken?
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Omdat als je de auto op alarm zet, en de accu eruit trekt, dat ding in de stand ARMED blijft staan en die kan je enkel met de bijbehorende remote met de juiste rolling-code dis-ARMEN. Is dat relais dan bijvoorbeeld tweedehands, dan weet je niet welke remote erbij hoort, omdat van die fijne dingen altijd de sticker af is.Als het je eigen relais is geweest, is de AB batterij leeg of leeg geweest of langer dan 30 seconden verwijderd.Dan verliest ie de code en krijg je hem niet meer van het alarm af.Ik heb twee zweedse, een franse, drie britse en een stuk of 8 duits of nederlandse liggen.Ik durf wel te zeggen dat ik dat alarm gegarandeerd in dis-armed mode krijg en ander krijg je van mij een nieuwe.asatter schreef :
zover kom ik niet op het moment dat ik de eerste keer het kontact aan zet om de procedure te starten, gaat het alarm al in werking.Baseman schreef :
dus tot het inleren (of het gebruik van de handzender) komt het niet
Ik zal in het manual nog eens kijken of er een soort backdoor-optie is, maar verwacht van niet.
Omdat het domelicht in de auto en draadje heeft naar het alarm.Lampje aan (of prik op het draadje) dan gaat er een signaal naar het relais wat aangeeft dat er ofwel een deur, ofwel achterklep open staat.Daarom moeten ze dicht.asatter schreef : waarom moeten volgens de instructie deuren achterklep en motorkap gesloten zijn?
- V700 register
- Nieuw lid
-
En de motorkap heeft dus ook een sensor met draadje naar dat relais?Baseman schreef :
Omdat het domelicht in de auto en draadje heeft naar het alarm.Lampje aan (of prik op het draadje) dan gaat er een signaal naar het relais wat aangeeft dat er ofwel een deur, ofwel achterklep open staat.Daarom moeten ze dicht.asatter schreef : waarom moeten volgens de instructie deuren achterklep en motorkap gesloten zijn?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat kan, maar hebben ze niet allemaal.Het was een optie op je Guard II.Guard I heeft het in bijna alle gevallen wel, als reed-contact, de Guard II gebruikte hiervoor een drukschakelaar.Pietjeprecies schreef : En de motorkap heeft dus ook een sensor met draadje naar dat relais?
- V700 register
- Nieuw lid
-
alvast bedankt.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm