Centrale deurvergendeling VS guard systeem
- Alexander Satter
-
- Nieuw lid
-
- LIFE FREE OR DIE
nu heb ik via een van de clubleden twee relays kunnen bemachtigen.
1 is een bruine unit waarop ook staat afstandbediening van de centrale vergredeling (is niet de letterlijke tekst)
de andere is een zwarte waar alarm op staat.
de bruine is volgens de bekende manier wel te programeren.
echter bij de zwarte werkt dit dus niet.
als ik dit probeer gaat op het moment dat ik het contact aanzet meteen de knipperlichten en binnen verlichting knipperen.
er zijn geen verdere onderdelen van het alarm geplaatst, kan dit het probleem veroorzaken?
of moet ik de voorbedrade draad onder de motorkap doorlussen?
ik wil alleen het cv gedeelte van het alarm gebruiken, is dit mogelijk?
of heeft iemand nog andere delen voor me die ik evt nodig heb om deze wel te laten werken.
tevens ben ik nog op zoek naar min.2 handzenders (de zwarte met grijze knoppen) guard II
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
je zegt het maar.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan is ie armed, zoals de tester dat dan aangeeft en zonder de juiste remote kun je dat niet oplossen.asatter schreef : als ik dit probeer gaat op het moment dat ik het contact aanzet meteen de knipperlichten en binnen verlichting knipperen.
Je kunt inderdaad gewoon het lock-deel van je VGLA gebruiken, toeter eraf, knippers uit, en sensors eraf, programmeren, klaar.
Ik heb enkel een 981 relais achter mijn kastje, drie remotes en een deur-dinges en dat werkt zonder toeters en bellen prima.
Je kan hem opsturen, als je wil, kan ik voor je kijken of ik hem eraf krijg, dus disarmed.Als je op de sleuteldag in Gemert bent, zal ik mijn Guard tester en bak remotes meenemen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als Alexander voorzien is en je hebt er eentje gevonden, graag.Ik zoek nog een Nederlands relais.Remotes heb ik niet nodig.TGTF schreef : hmmm oke, heb je dan een nummer voor mij want als ik morgen even tijd heb wip ik nog even langs de sloop(er zou weer een nieuwe slopert staan) miss als het nummer matcht heb je dan intresse in dat relais dingen kosten meestal €5 maar dan komen de verzend kosten nog bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Overigens nu we het over relais hebben, mischien weet 1 van jullie dat de 760 heeft geen achteruit rij lichten gaan deze ook over een relais en welke heb ik daar voor nodig zou mooi zijn als die ook weer werken enne Alexander sorry voor het gebruik maken van je topic.
Tom.
9177999 , romote control , 988862000
en op de boven zijde 210 en 211
en even een afbeelding opgezocht
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/files/images/G...is%209177999%201.jpg ">
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan je er niet aan helpen, maar je zou het eens bij <a href=" verkopers.marktplaats.nl/403289 " target="_blank">deze meneer uit Epe kunnen proberen. Ik heb vorig jaar een nieuwe en een gebruikte remote van hem gekocht. Hij adverteert er geloof ik nu niet mee, maar hij had toen een hele bak gebruikte Guard II remotes, dus je zou een poging kunnen wagen. Goedkoop is 'ie niet, trouwens.asatter schreef : tevens ben ik nog op zoek naar min.2 handzenders (de zwarte met grijze knoppen) guard II
- V700 register
- Nieuw lid
-

Die beste man kan een hele hoop spulletjes (gebruikt en nieuw) leveren tegen, in mijn ogen, allerzins redelijke tarieven.