Fan airco (OPGELOST)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2011 15:28 #1307385
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik snap het niet...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2011 15:33 #1307386
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zijn
Zijn die van Wytze niet de grotere E-fans uit de 900 serie ? Dit is echt een andere, kleinere uitvoering naast de visco-fan.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-02-2011 16:14 #1307393
door Leon Doensen
Ben benieuwt wat je uiteindelijk kwijt bent in totaal Willem.
Beantwoord door Leon Doensen in topic risico.......
Ik snap het ook niet helemaal....een gebruikte fan zover hier vandaan halen. Ik hoop dat de verzendkosten meevallen maar iki weet dat vanuit Ontario iets versturen wat zwaarder is dan een kilo niet echt goedkoop is..... En dan gaan we er maar vanuit dat ie bij jou nog jaren meegaat (dat ie niet na een maand kapot is...)willemvAnbenthem schreef : En hier is het onderdeel opgehaald:http://www.chapmanmotors.ca/
Ben benieuwt wat je uiteindelijk kwijt bent in totaal Willem.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 16:17 #1307498
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verzenden was inderdaad erg
Verzenden was inderdaad erg duur, omdat ze ook de afmetingen meerekenen. Dus achteraf kon ik beter het fanblad niet meelaten sturen. Totaal incl verzenden is €91,42.
Op de sloop vind je ze echt niet hoor. Heb al bij zoveel sloperijen gekeken. Die van de 900 zijn veel anders. Als ie het straks doet ben ik het bedrag zo weer vergeten
Op de sloop vind je ze echt niet hoor. Heb al bij zoveel sloperijen gekeken. Die van de 900 zijn veel anders. Als ie het straks doet ben ik het bedrag zo weer vergeten
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-02-2011 20:13 #1307515
door Hedwig Lambrechts
Beantwoord door Hedwig Lambrechts in topic 780?
Willem,Ik ben even gaan kijken op de site van je leverancier.Heeft die man (vrouw?) toch een 780 te koop staan zeker.Ik weet niet of je voor mij het VIN zou durven vragen van die 780.Je zou er me een plezier mee doen maar mocht je het liever niet vragen is het ook goed.Groeten,HedwigwillemvAnbenthem schreef : <a href=" www.chapmanmotors.ca/ "> www.chapmanmotors.ca/
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2011 18:48 #1307606
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die sloperij is niet een
Die sloperij is niet een bekende van mij. Maar een kennis wist dat daar een Volvo sloperij was. Ik geloof 100km verderop of zo. Kun je die sloperij niet mailen en vragen naar het nr.? Heb je een onderdeel nodig? Als het niet lukt wil ik het wel vragen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2011 21:39 #1308750
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik geef een paar klappen met
Ik geef een paar klappen met de hamer op de naaf van dat motorje zodat het fanblad eraf kan. Dat zit er namelijk klem op. k wilde namelijk het hele motortje van wat roest verwijderen en vervolgens met een spuitbus lakken. Valt me het hele motortje uit elkaar. Het zijn 2 delen die op elkaar zitten gelijmd. Koolborsteltjes eruit. Hierdoor zag ik wel dat ie inwendig nog puntgaaf is. Maar hoe krijg ik die borsteltjes er ooit weer in. Want dat zijn er 4 met een veertje en je moet dan gelijk dat andere deel er weer in schuiven. Dat lukt niet omdat die borsteltje uitveren en je kunt die niet alle 4 gelijk indrukken en dat andere element erin schuiven.
Na een paar uur denken heb ik maar een lijmtube gepakt. Na veel getob kon ik ze op die manier op hun plaats houden. Er hoeft niet veel te gebeuren en ze schieten weer los. Dus weer in elkaar geschoven en mooi gespoten. Heb hem op de accu geprobeerd en hij deed het goed.
Na een paar uur denken heb ik maar een lijmtube gepakt. Na veel getob kon ik ze op die manier op hun plaats houden. Er hoeft niet veel te gebeuren en ze schieten weer los. Dus weer in elkaar geschoven en mooi gespoten. Heb hem op de accu geprobeerd en hij deed het goed.
Moderators: Jerry Stam