Fan airco (OPGELOST)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat wist ik. Maar ik dacht dat je met een screenshot bedeoelde dat je een bepaalde pagina helemaal kopieert.henk 940LPT schreef :
Beste manier daarvoor, voor foto's die altijd belangrijk blijven, is via een fotopagina. Die maak je mbv het menu aan de linkerzijde, onder "maak een...". Als je de pagina ingevuld en de foto geupload hebt klik je op "indienen". Je krijgt dan het plaatje/de foto te zien. Je klikt met je rechtermuisknop op de foto en kiest dan "afbeeldingslocatie opslaan" (dit verschilt per browser). Dan ga je naar het bericht waar je de foto wilt invoegen, klikt op de knop met het boompje (boven het tekstvak, op de 2e rij met pictogrammen, 1e van links) en plakt de afbeeldingslocatie in het bovenste invoerveld in de popup. Graag een juist album kiezen bij het maken van de fotopagina, en niet simpelweg voor "diversen". Anders mag uw moderator die foto's later weer in het juiste album hangen.willemvAnbenthem schreef : Ik weet niet hoe jullie zo´n screenshot plaatsen
745 GLE, B230F, 1988, USA. Handgeschakelde 5-bak (geen knopje op de pook).
LH Jetronic 2.2. 390.000km.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je bedoelt die op pag 31? Die ziet er toch heel anders uit. Ook de 4 bevestigingsgaten zie ik niet. Of bedoel jij een ander?jdutman schreef : die in duitsland is hetzelfde als die amerikaanse. iig dezelfde partnumbers.
745 GLE, B230F, 1988, USA. Handgeschakelde 5-bak (geen knopje op de pook).
LH Jetronic 2.2. 390.000km.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je windows gebruikt: Op knopje "print screen" (of hetzelfde maar zonder klinkers) op je toetsenbord drukken. Bureau accessoires openen, paint aanslingeren, plakken en je screenshot staat in beeld. Opslaan als .jpg en uploaden naar een fotopagina. Soms wil het plakken niet, dan moet je paint open hebben voordat je op printscreen drukt.Er zijn ook handige programmaatjes voor waarbij je een gedeelte van het scherm kunt kiezen. Weet er zo even niet eentje. Wat niet op je scherm staat komt uiteraard ook niet in je screenshot. Bij mijn eerste had ik in de onderdelenlijst rechts in het scherm naar beneden gescrolled waardoor onderdeel 1 niet meer zichtbaar was. Stuur me anders even een PB als iets mbt screenshots nog niet duidelijk is en je er meer over wilt weten (of als ik het verkeerde heb uitgelegd).willemvAnbenthem schreef : Dat wist ik. Maar ik dacht dat je met een screenshot bedeoelde dat je een bepaalde pagina helemaal kopieert.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Die bedoel ik, het gaat om het bestelnummer, dat plaatje zal wel een voorbeeld zijn of misschien één van die andere.willemvAnbenthem schreef : Je bedoelt die op pag 31? Die ziet er toch heel anders uit. Ook de 4 bevestigingsgaten zie ik niet. Of bedoel jij een ander?
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220723103899 " target="_blank"> cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220723103899
Als je nog niet besloten hebt, is het wellicht geen slechte optie
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ander laat je het toch gewoon ophalen, door een courrier, kost ook niet zo veel als je zou denken, vanaf 13 pond.ldoensen schreef : Verzend hij wel naar NL Bas, want dat zie ik nergens. is idd niet verkeerd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat minder fijn is, is als vocht in het systeem bevriest. Het systeem zal niet werken en er is grote kans op schade door bevriezing. Volgens mij is dit bij alle airco's zo, het kan wel zijn dat je m wel op de airco stand kan zetten en hij het zo lijkt te doen maar dat de compressor niet ingeschakeld wordt (zoals bij de originele ECC airco van Volvo).willemvAnbenthem schreef : Want nu doet ie het niet en in het instructieboekje staat ook dat ie beneden de 8'C niet werkt. Waarom is dat? Vind het ook wel fijn als ik in de winter de ramen kan ontwasemen. De meeste auto;s hebben toch ook een airco die altijd werkt.