Verlichting voorkant 960-2 met meer sjeu
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb ik op Amerikaanse forums/fora ook gezien, vooral bij 850's. Vraag me af hoeveel dat bij een 960 verandert, maar als de boel los is, ga ik er zeker naar kijken.Baseman schreef : ...Als je dan de zijknippers ook smoked, is het best schappelijk, niet?...
En glazen wassen aan de binnenkant! Om ze vervolgens een klein beetje rookzwart mee te geven en ze iets getinter te maken. Smokesd zijknippers erop...
(Iemand al eens bezig geweest met projectorlampen, en dan bedoel ik niet van de dia's, maar van <a href=" cgi.ebay.com/ebaymotors/1993-1997-VOLVO-...fPartsQ5fAccessories " target="_blank">dittum? Géén idee of dat wat is op onze series, sommige 850's kunnen het wel hebben vind ik.)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En dan is het me dus niet te doen om de BMW-ringen ( ) maar om de projectorlenzen in een donker(der)e behuizing. Zag het eens op een 850 en was verbaasd over 't effect op de neus.Ik schreef : ...Iemand al eens bezig geweest met projectorlampen...van <a href=" cgi.ebay.com/ebaymotors/1993-1997-VOLVO-...fPartsQ5fAccessories " target="_blank">dittum?...
Enne, die 965 van jouw foto Bas, is dat van een bekende hier? Heeft de grill hetzelfde als mijn thuisprojectje. Mooi (al zeg ik het zelf)! En het zwart om de reflectoren is inderdaad ook duidelijk zichtbaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Yep, komt hier ook wel eens, maar de foto, en zijn hele verhaal staan op het publieke deel van volvo-forum.nl.Hij heet daar Volvo 960R geloof ik, hier meen ik ook.Hij stond met een haperend Guard systeem een keer hier voor de deur, toen viel het me op en ja, als ik een 960 had, waren ze allang zwart, echt netjes.André Swart schreef : Enne, die 965 van jouw foto Bas, is dat van een bekende hier?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Haha, wat een onzin. Maar de oplettende lezer had hopelijk al door dat ik het had over het zwart in de koplampunits...André Swart schreef :
Heb ik op Amerikaanse forums/fora ook gezien, vooral bij 850's.Baseman schreef : ...Als je dan de zijknippers ook smoked, is het best schappelijk, niet?...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha Henk,henk 940LPT schreef : Je zou voor de grap eens kunnen kijken hoeveel lichtverschil je hebt bij parallel/serieschakeling van de overige lampen. Mij lijkt dat met een relais nog wel te doen en wie weet heb je het juiste effect al.
Zoiets bedoel ik in eerste instantie ook, gewoon de originele lampen gebruiken, maar op een zacht pitje; en zó aangestuurd, dat ze uiteraard ook normaal te gebruiken zijn.
Alleen heb ik geen idee hoe dit technisch te verwezenlijken. Dus als jij een boodschappenlijstje electronica hebt en een schemaatje (dat ik als redelijke elektronica-leek nog begrijp), kan ik het in elkaar freubelen voor een testje.En de resultaten hier op het forum zetten
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
(Nog) geen xenon in het dimlicht, nu gewoon 55W halogeens, en volgens het boekje hebben zowel grootlicht als mistlicht 55W. En als halogeen slecht tegen niet-volledige spanning kan, wat wordt 't dan? Gewoon gloeilampjes ? Maakt niet veel uit, want ze zullen vooral op halve spanning branden, alleen bij echt gebruik moeten ze 't nog wel een beetje origineel doen natuurlijk...
- V700 register
- Nieuw lid
-