1 vraag over een Cobra alarm
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Maar dit kan zo natuurlijk niet blijven. Hoelang moet er tussen zitten om 'm op deze methode te resetten ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zoals al eerder vermeld met een proeflampje het alarm uitgeschakeld kunnen krijgen in een ochtendjasje op je knieën voor de auto, om 05.30. Niet echt aanbevelingswaardig.
Ik zal zo even proberen te gaan restten op jouw methode Ries en laat het zo hier wel even weten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Resetten is dus niet goed gelukt helaas

Deur even later open gemaakt met sleutel en meteen ging alarm af (was dus nu geactiveerd) en niet meer stil te krijgen met de AB en heb dus een tik met het proeflampje weer moeten doen om 'm stil te krijgen. begin langzamerhand steeds meer te twijfelen of de AB nog wel ok is...... Omdat tie het ook soms wel, soms niet aan het doen is ??
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
2e probleem dan, krijg je 'm zonder deze benodigde code dan überhaupt wel geprogrammeerd ?
Echter waar staan die code's en bij de emailadressen die op deze site staan is helemaal niemand thuis. In Nederland schijnt de 5557 niet meer te leveren zijn volgens CBS en Clifford (huidige importeur) www.clifford.nl/nl/products-cobra-remotes.html . En op de Italiaanse site is ook niemand thuis.
Dus als je een adresje weet Ries, waar ik die zooi kan krijgen (en dan bij voorkeur 2 stuks) erg graag !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welk type remote is het en bij exact welk type ontvanger hoort ie?(omdat die op code geprogrammeerd te leveren zijn, lijkt me antwoord per PB het verstandigste)Dirk342 schreef : Dus als je een adresje weet Ries, waar ik die zooi kan krijgen (en dan bij voorkeur 2 stuks) erg graag !
Ik heb er twee liggen, twee verschillende.Jij hebt neem ik aan de rechthoekige, met geel en blauw/groen vlakje?
Heb je trouwens toevallig gekeken of er ergens in de auto een inleerslotje zit en heb je de originele mastersleutel ook, die je dus daarin moet kunnen steken? (Of was dat alleen bij de twee-knops, Ries?)
- V700 register
- Nieuw lid
-
In de auto zit buiten de reeds 3 genoemde kastjes (alarm, ultrasoon en aansturing CV) 2x ledjes en sirene helemaal niets meer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zit in de auto ook een ontvanger, daar staat precies op welke het is.Dirk342 schreef : Ik heb zoals al gezegd de 5557 handzender, is een enkelknops rechthoekig systeem en verder niets erop / erbij. Geen mastersleutels, stokjes, etc. De toegepaste code's voor deze zender variëren van XA??, XB?? en/of XC??
- V700 register
- Nieuw lid
-