USA Gordelverklikker ( alles werkt)
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2017 17:00 #1439605
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Kijk. Dit is een duidelijke
Kijk. Dit is een duidelijke uitleg! Is er in de relais stay al wel een plek voorbereid waar je het relais inklikt en waar je de draadjes op aansluit? Of ligt het relais bij jullie los en lopen de draden door heel de stay heen? (Zou het graag zo netjes en origineel als mogelijk in willen bouwen.
Verder vroeg ik me af waar ik de S draad voor het contact aan de contactslotzijde moet aansluiten?
Het oorspronkelijke relais blijft dus zitten op zijn plek met alleen de gesplitste knipperlicht aansluiting erop?
De rest begint beetje bij beetje duidelijk te worden, Thanks.
Mocht iemand nog tips en inbouwfotos hebben dan zie ik dit graag!
Verder vroeg ik me af waar ik de S draad voor het contact aan de contactslotzijde moet aansluiten?
Het oorspronkelijke relais blijft dus zitten op zijn plek met alleen de gesplitste knipperlicht aansluiting erop?
De rest begint beetje bij beetje duidelijk te worden, Thanks.
Mocht iemand nog tips en inbouwfotos hebben dan zie ik dit graag!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2017 19:10 #1439606
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Kijk,
Weer een hoop info, zou dit dan misschien een reden kunnen zijn om lid te worden van de Volvo700Vereniging?
Je hebt het voornemen al eerder uitgesproken, met een verjaardag meen ik mij te herinneren, komt het er nu misschien echt van?
Groeten,
Ton.
Je hebt het voornemen al eerder uitgesproken, met een verjaardag meen ik mij te herinneren, komt het er nu misschien echt van?
Groeten,
Ton.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-08-2017 19:21 #1439607
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Ik wist dat ik iets was
Ik wist dat ik iets was vergeten op m'n verlanglijstje.. Staat genoteerd!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-08-2017 02:02 #1439612
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hallo Stijn
Hallo Stijn
De gaten zitten al in de relaishouder, maar er zit niks onder wat het relais vast zou kunnen houden, laat staan ergens op aan zou kunnen sluiten.
Op de schakelaar achter op het contactslot zit een "aansluiting" waar "S" op staat. (Let erop als je de schakelaar los haalt, dat de contacten/aansluitingen die erin zitten op dat moment los in de schakelaar zitten. Dus eerst de spanning eraf! En alle aansluitingen in de schakelaar zien er identiek uit (op de letter na die ernaast staat. Dus alle draden passen overal in de schakelaar. Even opletten dus!) Ik meen me trouwens te herinneren, dat ook van die schakelaar een foto op onze site staat.
En je maakt uiteraard alleen de draden van de gordelverklikker los van het knipperrelais.
groetjes
Mathy
De gaten zitten al in de relaishouder, maar er zit niks onder wat het relais vast zou kunnen houden, laat staan ergens op aan zou kunnen sluiten.
Op de schakelaar achter op het contactslot zit een "aansluiting" waar "S" op staat. (Let erop als je de schakelaar los haalt, dat de contacten/aansluitingen die erin zitten op dat moment los in de schakelaar zitten. Dus eerst de spanning eraf! En alle aansluitingen in de schakelaar zien er identiek uit (op de letter na die ernaast staat. Dus alle draden passen overal in de schakelaar. Even opletten dus!) Ik meen me trouwens te herinneren, dat ook van die schakelaar een foto op onze site staat.
En je maakt uiteraard alleen de draden van de gordelverklikker los van het knipperrelais.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam