USA Gordelverklikker ( alles werkt)
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Dat is de groene draad die van de gordelvanger komt, die komt op GF2.Mathy schreef : Maar volgens mij moet er ook nog een draadje zijn, dat van de gordelvanger(s) naar het relais gaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Het enige probleem is het lampje in het dashboard en bij de asbak achterin. Die krijg ik nog niet aan het branden, worden/werden ze aangestuurd vanaf de knipperautomaat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn asbaklampjes werken overigens wel gewoon
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Als je wilt dat de lampjes blijven knipperen, zou je ze weer aan kunnen sluiten op het knipperrelais. Met als bijkomend nadeel natuurlijk, dat je dan het knipperrelais weer hoort.
Of we zouden Bas(eman) kunnen vragen of ie er een schemaatje voor wil maken, waarin een niet-hoorbaar knipperrelais wordt gebruikt...
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Jazeker gaat er een bel, maar die gaat na vier keer bellen uit. Daarna heb ik daar geen last meer van.willemvAnbenthem schreef : Maar gaat er bij jou dan ook niet zo'n bel (tingeling)? Dat deed die van mij wel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : Als je wilt dat de lampjes blijven knipperen
Nee dat wil ik niet, ik vind het prachtig zo.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Op het Ding-Ding relais zitten acht aansluitingen, te weten GF2, GF1, GF/L, S, 58, Su, 15 en 31.
- S gaat naar S op het contactslot (sleutel aanwezig signaal). Leg het S contact vanaf het contactslot naar pin S van het relais. De draad van de S aansluiting zit niet aan het contactslot.
- GF staat voor Gurtfänger. Dat ding dus, waar je de gordel in drukt. GF2 en GF1 zou dan voor Gurtfänger 2 en Gurtfänger 1, de schakelaars in je gordelvangers. Verbindt de groene draad onder de bestuurdersstoel van de gordelvanger door met GF2. GF1 hoeft niet te worden aangesloten
- GF/L gaat naar de gordelverklikkerlampjes. Er zijn twee gele draden die naar de knipperautomaat lopen en daar in één stekker komen. Eén is er voor de knipperlichten en één voor de gordelwaarschuwingslampen. Zet de draad van de gordelwaarschuwingslampen op GF/L gezet,
- 58 gaat naar je stadslicht. 58 is de aansluiting voor "markerings-, achter-, kenteken- en instrumentenlichtpunt". Da's dus de aansluiting voor je stadslichten. 58 hoeft niet te worden aangesloten.
- 15 is geschakelde plus. Haal +15 weg bij zekering 9
- 31 is massa. Haal de massa van de rail in de relaistray
- Su is de aansluiting voor de deurschakelaar van de bestuurdersdeur die ervoor zorgt, dat ook je binnenverlichting aan gaat als je de bestuurdersdeur open doet. Koppel het deurcontact door naar het SU contact.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.