Voorbereidingen Volvo 960 1995
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2010 11:49 #1280601
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heeel mooi om te
Heeel mooi om te weten.
Eventjes over die mistlichtschakelaar.
Die bedrading zou ook al liggen, maar aan welke kant van het stuur moet ik dan de schakelaar plaatsen, dus waar ligt standaard die stekker?
Moet ik dus alleen ff kijken of ik het stuurgedeelte netjes gedemonteerd krijg, om daar te zoeken naar bedrading voor de CruiseControl.
Die bedrading zou ook al liggen, maar aan welke kant van het stuur moet ik dan de schakelaar plaatsen, dus waar ligt standaard die stekker?
Moet ik dus alleen ff kijken of ik het stuurgedeelte netjes gedemonteerd krijg, om daar te zoeken naar bedrading voor de CruiseControl.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2010 13:50 #1280616
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic links
'origineel' zit deze links van het stuur, naast de andere mistschakelaar.Savelkoul_87 schreef : Heeel mooi om te weten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-06-2010 14:41 #1280619
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic of
je vervangt de oude mistlampknop door een gecombineerde; dus één schakelaar voor voor en achter. Ik heb er nog eentje liggen, of dat ook voorbedraad is kan ik niet zeggen. Is trouwens een schakelaar van het oude type; geen late 960/S-V90 knop
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-06-2010 17:04 #1280749
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schakelaar
In mijn voorbeeld krijg je een combi-schakelaar.
Moderators: Jerry Stam