5V USB aansluiting in de Volvo, nog meer knutselpraktijken..Wil je er ook ene hebben?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Ik zet je erbij.Pietjeprecies schreef : Graag 1x print in doosje en losse connectors (à la Bas).
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Scheelt je weer kosten, dan, want boven de 25 euro aan onderdelen, vervallen de verzendkosten bij Conrad, vermits betaald met iDeal.gerryberrie schreef : <div class="content">We hebben nu 10 stuks!
Ik wacht nog een paar dagen of er nog wat bestellingen bij komen, maar zo niet dan bestel ik de onderdelen.</div>
Ik zou het even narekenen, maar wens je succes met de werkzaamheden.
Overigens, ik heb de inbouwdoosjes nog liggen, passen gewoon in de brievenbus (daar had ik ze op geseleteerd), was die ene die hierboven ergens genoemd stond.Als je interesse hebt, kan ik er wel een paar naar je toezenden? (gewoon tegen kostprijs plus de paar postzegels die erop moeten, in een hergebruikte enveloppe)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha Gerben,gerryberrie schreef : <div class="content">We hebben nu 10 stuks!
Ik wacht nog een paar dagen of er nog wat bestellingen bij komen, maar zo niet dan bestel ik de onderdelen.
Groeten,Gerben
</div>
Wil je svp mijn bestelling x3 doen? (totaal dus 3x losse connectors en 3x de andere variant)Dan ligt er alvast wat voor de volgende Volvo
Greets,
Edwin / lid nr. 1022
945 - uitgebrand (back-fire) dec '08 - maart '09745 - april '09 - mei '09 (kop verrot)945 - november '09 - ?? antraciet, aut
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Als ik het goed begrijp zijn dat dan dus 6 stuks? 3x de losse, en 3x de andere variant?DreamOn2003 schreef : Ha Gerben,
Wil je svp mijn bestelling x3 doen? (totaal dus 3x losse connectors en 3x de andere variant)Dan ligt er alvast wat voor de volgende Volvo
Greets,
Of begrijp ik het nu verkeerd?
Groeten,Gerben<div class="content"> </div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
2x voor de 940, 2x voor de 340 en 2x voor een niet nader te noemen frans merkgerryberrie schreef : Als ik het goed begrijp zijn dat dan dus 6 stuks? 3x de losse, en 3x de andere variant?
Of begrijp ik het nu verkeerd?

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Oki, heb het erbij gezet.DreamOn2003 schreef : 2x voor de 940, 2x voor de 340 en 2x voor een niet nader te noemen frans merk
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Morgen ga ik de mailtjes versturen met het verzoek tot betaling, en ga ik de onderdelen bestellen.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-