OBD
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wie weet welke ODB tool ik kan gebruiken uit het lijstje van de onderstaande link voor mijn 940 uit 97?
<a href=" www.dealextreme.com/products.dx/category.713 " target="_blank">Link
groeten Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor jullie duidelijke antwoord. Ik meen dat Bas dit al eens heeft gedaan voor de club en geen materiaal meer heeft liggen. Klopt dat? Zelf ben ik gewoon slecht met solderen e.d. Is er niet iets dat ik aan mijn laptop kan hangen, of kom ik dan direct uit op hele dure apparaten, naar ik meen ook al een besproken op dit forum?
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De spullen heb ik wel liggen, maar het ontbreekt me nog steeds aan tijd om er iets mee te doen.Kompagne schreef : Dank voor jullie duidelijke antwoord. Ik meen dat Bas dit al eens heeft gedaan voor de club en geen materiaal meer heeft liggen. Klopt dat? Zelf ben ik gewoon slecht met solderen e.d. Is er niet iets dat ik aan mijn laptop kan hangen, of kom ik dan direct uit op hele dure apparaten, naar ik meen ook al een besproken op dit forum?
Er is wel iets wat je aan je laptop kunt hangen, dat is de Volvo system tester for VADIS, die rond de 2000 dollar kost, dus ja, het is er wel, en ja, het is enorm prijzig.
Ik ben momenteel aan het kijken naar een combinatie van ELM327 met sw versie 1.3 en ScanTech pro om te zien of het ook iets anders dan CAN-bus protocol snapt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu zit in mijn 960II ook een ODB-aansluiting, in de middenconsole, maar is dit dan wél een volwaardige ODB2? Kwam via het Project board-computer van start. van Bas via linkjes bij een Autel Maxitrip ODB2-computertje terecht, die live ODB-2 uitleest. En aangezien mijn motor (nou ja, die van mijn auto) niet helemaal lekker liep en op LPG nog steeds niet goed blijft draaien, dacht ik: dit lijkt me wel wat.henk 940LPT schreef : Geen van allen omdat je geen echte OBD(II) hebt. De plug zit wel in jouw auto maar het uitlezen werkt niet via de CAN-bus zoals de echte OBDII..
Maar: heeft een 960-2 (1996) een echte ODB2?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als jouw auto een B6254S blok heeft met een Motronic 1.8, zou het in theorie moeten werken.André Swart schreef : Maar: heeft een 960-2 (1996) een echte ODB2?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-