toeter doet het wel maar heel zacht!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedank voor nu, mocht het niet opgelost zijn horen jullie dat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook als je wel een oplossing hebt gevonden dan lezen we dat graag.TGTF schreef : Bedank voor nu, mocht het niet opgelost zijn horen jullie dat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
peter, Lobbes
- André Struis
- Nieuw lid
-
Altijd plus + =roest.
- André Struis
- Nieuw lid
-
M'n dochter kon bij het uitzoeken van een "mickey mouse fietsbel" niet echt een keuze maken.(eerste kinderfiets)
Ze twijfelde tussen twee bellen.
Dan neem je ze toch allebei, zei ik.
Goed!! ik moet ook wel eens twee mensen waarschuwen dat ze in de weg lopen...........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus je dochter kan nu stereo Rinkelen lol haha is wel fototje waard om die hier te zetten dacht ik zo,
heb nog geen tijd gehad om het probleem met de toeter op te lossen, heb wel een mooie gezien eentje met compressor en die maakt me een pleuris herrie, mijn oren peipte in de winkel, de beste man schrok zelf ook van de herrie hahaha,
maar zodra er een oplossing is ga ik die melden
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij zijn de meeste fietsbellen gemaakt om met de rechterhand cq rechterduim bedient te worden. Het lijkt me dan ook erg lastig om die met je linkerhand cq linkerduim te bedienen.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
Mathy; je hebt gelijk, de linkshandige fietser komt er ook bij het fiets-bellen slecht vanaf.
Hetzelfde probleem heeft tie bij het draaien van gramofoonplaten, die arm zit, ten gevolge van de draairichting, aan de verkeerde kant.
M'n vrouw stamt uit een familie van detail handelaren, m'n jongste dochter heeft dat ook, scheef, krom of verkleurd, ze verkopen het......Ze lullen er een punt aan.
Het gekke is ook nog dat ze altijd tevreden klanten hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vroeger, toen je nog niet aan je handvat hoefde te draaien om te schakelen, zat rechts de handle om je fiets in een andere versnelling te zetten. Bel zat daarom (vrijwel) altijd links.Mathy schreef : Volgens mij zijn de meeste fietsbellen gemaakt om met de rechterhand cq rechterduim bedient te worden. Het lijkt me dan ook erg lastig om die met je linkerhand cq linkerduim te bedienen.