kilometerteller is wappie
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De service was prima moet ik zeggen (van mezelf) en de boel was binnen een paar uurtjes gefixt. Mooi toeval dat de man letterlijk drie straten van me vandaan woont. Scheelt weer in de kilometers!

- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Niels 944 16V schreef : Althans, de teller is eruit gegaan en de man van de hierboven genoemde website heeft eraan gesleuteld. De condensatoren zouden volgens hem bij de tellers van 940's lekken en daarmee het complete printbord naar de eeuwige jachtvelden helpen. Veel van de contacten heeft hij opnieuw gesoldeerd vertelde hij. Ik zal binnenkort eens een uitgebreide testronde maken met mijn auto om hem helemaal te checken. Nu had ik daar geen tijd voor. Maar ik heb het idee dat de teller nu weer doet wat ie moet doen.
De service was prima moet ik zeggen (van mezelf) en de boel was binnen een paar uurtjes gefixt. Mooi toeval dat de man letterlijk drie straten van me vandaan woont. Scheelt weer in de kilometers!Dus voor iedereen die net zo handig is als ik met electronica, en bovendien de orginele teller in zijn auto wil behouden (ik heb toch niet voor niets die 391.600 km gespaard!) is dit bedrijf waarschijnlijk (morgen even een stukje snelweg doen) een aanrader.
Ik kan het beamen. Moest er dan wel een uur voor rijden, maar de boel is prima doorgelicht en refurbished. Klaar terwijl ik aldaar wachtte. Al blijft mijn dagteller soms in staking, dat zal dan een ander tellerhuis moeten worden. Kreeg ook meteen nieuwe lampjes, had nog originele Yazaki's erin en na 3 ton gaan die vast een keer stuk