lamp defect signaal

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2009 21:14 #1243841 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oké, uit jou linkje begrijp
Oké, uit jou linkje begrijp ik dat er bij mij sowieso een groene zou horen; is dat de juiste conclusie? (Ik heb een derde remlicht dus groen: zwarte en witte relais zijn voor auto's met twee remlichten.)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-08-2009 21:54 #1243847 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Denk van wel.

Mobaen schreef : Oké, uit jou linkje begrijp ik dat er bij mij sowieso een groene zou horen; is dat de juiste conclusie?

In mijn Estate zit ook een groene, in de Estate die mijn broer mee heeft, een zwarte.Zwart is dus in ieder geval niet de juiste.
Bij de witte moet je op de rem trappen om hem uit te krijgen, bij een groene gaat ie bij het remmen aan (en blijft aan) als er iets mis is.Ik zou dus voor de groene gaan.Het rare is, dat die volledig be-pind is, wat volgens mij niet hoort bij een 940 sedan met derde remlicht.
De opengemaakte groene, heb ik trouwens nog liggen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-08-2009 22:45 #1243913 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oké, Groene uit mijn estate
Oké, Groene uit mijn estate verwijderd en in de sedan geplaatst en dat was dan de oplossing. De zwarte in de estate heeft nu dezelfde foutmelding als resultaat. Resumerend denk ik te mogen stellen dat je bij een derde remlicht met een groen relais goed zit. Bedankt voor het meedenken en de verwijzing naar het voorgaande linkje over dit onderwerp.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC