lekstroom 4Amp door gebruikte airbag???
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2009 22:58 #1225156
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Baseman
Ik begrijp je
Hoi Baseman
Ik begrijp je reactie dat je geen lekstroom kan hebben op iets wat er niet meer is, maar stel nou, ik ben er geen kenner in en het is dus giswerk, dat door het activeren van de airbags en gordelspanners ergens in het circuit een condensatortje oid ontladen is en graag weer wil worden opgeladen maar niet opgeladenkan worden omdat de computer zegt dat hij de airbag moet activeren dan zal deze dus altijd stroom blijven vragen. Maar misschien sla ik nu door
Het schijnt ook dat je de airbagmodule moet laten resetten na een aanrijding, misschien wel hierom?! Wat de verlichting betreft denk ik dat ik dat wel kan uitsluiten omdat ik de lekstroom ook had dat ik de zekeringen had getrokken!
Ik heb trouwens al contact met Wytze via PB
bedankt ik hoop dat ie morgen gewoon start, maar dat zal wel niet

groetjes Frank
Ik begrijp je reactie dat je geen lekstroom kan hebben op iets wat er niet meer is, maar stel nou, ik ben er geen kenner in en het is dus giswerk, dat door het activeren van de airbags en gordelspanners ergens in het circuit een condensatortje oid ontladen is en graag weer wil worden opgeladen maar niet opgeladenkan worden omdat de computer zegt dat hij de airbag moet activeren dan zal deze dus altijd stroom blijven vragen. Maar misschien sla ik nu door

Ik heb trouwens al contact met Wytze via PB
bedankt ik hoop dat ie morgen gewoon start, maar dat zal wel niet

groetjes Frank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2009 23:16 #1225157
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Schema.
Zou knap zijn, als een condensatortje 4 amps trekt.Maag goed, meten is weten.
Ik zou trouwens de accu-minpool loshalen en die morgenochtend er weer aanhangen, als je bang bent voor een lege accu.
Maarre, waar meet je trouwens die 4 amps en HOE meet je die 4 amps?
In jouw eerste posting, hangt trouwens het schema van het SRS systeem van de 940 uit 1994.
Ik zou trouwens de accu-minpool loshalen en die morgenochtend er weer aanhangen, als je bang bent voor een lege accu.
Maarre, waar meet je trouwens die 4 amps en HOE meet je die 4 amps?
In jouw eerste posting, hangt trouwens het schema van het SRS systeem van de 940 uit 1994.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2009 12:39 #1225342
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic niet alleen de airbag
niet alleen de airbag vervangen he, ook de computer !!! want anders krijg je hem weer voor t hoofd...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-01-2009 15:56 #1225589
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hoi Jan-Geert,
Nee ook de
Hoi Jan-Geert,
Nee ook de module vervangen, ik weet het of laten resetten! Ik heb via Wytze de hele bubs op de kop kunnen tikken airbag, gordelspanners en module! Bij het overplaatsen zal ik gelijk even meten of de lekstroom weg is? en daarmee het probleem verholpen, zo erg mooi wezen iig! Tot zover dit item maar denk ik.
Iedereen in ieder geval hartelijk dank voor het meedenken

groetjes Frank
Nee ook de module vervangen, ik weet het of laten resetten! Ik heb via Wytze de hele bubs op de kop kunnen tikken airbag, gordelspanners en module! Bij het overplaatsen zal ik gelijk even meten of de lekstroom weg is? en daarmee het probleem verholpen, zo erg mooi wezen iig! Tot zover dit item maar denk ik.
Iedereen in ieder geval hartelijk dank voor het meedenken

groetjes Frank
Moderators: Jerry Stam