raambediening
- V700 register
- Nieuw lid
-
Leek me zonneklaar, maar ik begrijp dat je het anders aangepakt hebt? Hoe dan precies?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Ik heb de schakelaar bovenop het raampje gezet. Daarna met een potlood het vierkantje nagetekend en daar met de dremel op af gegaan. En toen ging het chip chip chip. Kraakje naar de zijkant en nog een en toen een stukje dat uit de rand viel.
Niet helemaal optimaal dus.
Ik zal eens gaan kijken of de rest van het plastic er een beetje uit te hakken is.
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moment..........
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb meen ik het grotere rechthoekje weggesneden. (Of eigenlijk flink ingekerft en daarna losgebroken)tkornman schreef : ... hebben jullie het hele raampje weggedremeld/gestanleyed of alleen het vierkantje van de schakelaar?
Helemaal goed is dat niet gegaan geloof ik, omdat aan een kant (lees: uit een deur) de schakelaar omhoog blijft komen. Maar ja, als ik straks de achterste schakelaar van verlichting ga voorzien, moeten die er toch uit.
Groetjes
Mathy
PS bij mij brak er iets af, toen ik de schakelaar in het raampje of het raampje met schakelaar in de deur stak. Weet iemand van jullie wat de juiste volgorde is? Raampje in deur en dan schakelaar in raampje of eerst schakelaar in raampje en dan raampje in deur?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tnx.
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
......dus.Mathy schreef : Raampje in deur en dan schakelaar in raampje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mijn linkerraam wil prima open maar moeizaam dicht.
Gaat de stroom van de ruit helemaal door de schakelaars of zit er nog iets van een ralais tussen?
Die tweewieler op LPG had onlangs ook al zo'n "smeltveiligheid" in de elektrische ruitbediening...
En dan zal binnenkort het zwengeltje van de DAF ook wel afbreken.
Ik krijg dit soort mankementen altijd in groepsverband. Alsof ze 's nachts met z'n allen in de garage overleggen welk onderdeel ze nu weer laten opspelen.
V90, "Ik stel voor om een koplamp defect te laten worden. Iedereen vóór?"
K75RT,"Nee, doe maar een achterlicht. Bij jouw is dat zo vervangen maar bij mij moet de hele LPG tank los, lachen joh."
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
jwielsma schreef : Dus als een ruit moeilijk naar boven wil is de oorzaak een vuile schakelaar?
Mijn linkerraam wil prima open maar moeizaam dicht.
Ik heb dat het linker raam (omhoog) af en toe stottert als ik links en rechts tegelijk dichtdoe. Waarom zou je het willen? Nou, vlak voor het uitzetten van de motor/contact doe ik de ramen tegelijk dicht...