Lampje stadslicht vervangen 780... hoe?
- V700 register
- Nieuw lid
-
hdalhuisen schreef :
Het zal wel in de dikte van de vingers zitten
Maar wees blij dat je geen VW Golf hebt ,daarmee moet je naar de garage om een lampje te verwisselen.
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Wat dat betreft zijn onze Volvo's over het algemeen voorzien van plug and play onderdelen. Als ik dat vergelijk met het geklooi dat ik had met mijn Subaru's....en ik heb ooit mijn handen tot bloedens toe opengehaald bij het verwisselen van een lampje bij een Ford Ka.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zit bij ons zoveel ruimte onder de motorkap ,dat als je een lampje moet verwisselen en het gaat regenen je in de motoruimte stapt de klep iets of wat dicht doet en dan kun je je werk mooi droog afmaken ( en evt. wachten tot het droog wordt.)
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
hdalhuisen schreef :
Er zit bij ons zoveel ruimte onder de motorkap ,dat als je een lampje moet verwisselen en het gaat regenen je in de motoruimte stapt de klep iets of wat dicht doet en dan kun je je werk mooi droog afmaken ( en evt. wachten tot het droog wordt.)
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Zet je dan die zes springende kabouters even achterin?
Maar bij controle bleek het niet eens aan het lampje te liggen. De pin in de stekker voor het stadslicht was compleet gecorrodeerd...
Vage italianen in vermomming die 780's. (maar oh zo leuk om in te rijden... als ze het eindelijk doen )
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Covik schreef :
hdalhuisen schreef :
Groeten ûût Epe
De Dalhaussertjes.
Zet je dan die zes springende kabouters even achterin?
Dat was Mazda, Volvo gebruikt uit Noorwegen geïmporteerde trollen.......