verschillende overdrive relais?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb nog ergens een relais liggen maar dat is niet helemaal fris, ik heb hem daarom ook vervangen.Emo van Halsema schreef : heeft iemand het inmiddels veel besproken relais toevallig over? Wil deze in mijn 142E (B20E met M41 overdrive bak) bouwen.
Maar het relais zit niet in de bak, het zit in het relais blok achter de zekeringen in de middenconsole.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
Ik ben er echter nog niet uit of het relais al dan niet kapot is...Ik heb het idee dat de contactjes op de plaat, waar alle relais' ingeprikt zitten, niet helemaal in orde meer zijn.
Als ik namelijk het relais even wat handmatig beweeg, schakelt de bak wel naar z'n OD.
Kan iemand mij zeggen hoe je de grondplaat van alle relais' eruit krijgt?
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
<a href=" www.vcoa.org/700-900-faq/ElectricalCircu...d_Fuse_Panel_Removal "> www.vcoa.org/700-900-faq/ElectricalCircu...d_Fuse_Panel_Removal
Hoe krijg ik het trouwens voor elkaar dat een link automatisch in een nieuw venster opent?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als je je tekst selecteerd, kun je de kettingschakel (in de knoppenbalk van het tekstvenster) aanklikken.bodejodel schreef : Hoe krijg ik het trouwens voor elkaar dat een link automatisch in een nieuw venster opent?
Je krijgt dan een aantal regels om in te vullen (URL, Anchors, bestemming)
Die bestemming moet je hebben,via die keuzeknop kun je hem overschakelen op "open in new window". Het is dus een soort vinkje aanzetten
Wellicht dat de Admin dit als standaard kan instellen. Dan ben je niet meteen van de site af als je een link aanklikt. Met als nadeel dat je in dat draadje meteen kwijt bent welke berichten nieuw waren (ze staan niet meer rood gemarkeerd)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
you're welcomebodejodel schreef : Dank u!