herkomst d24t

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2013 20:21 #1394961 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 200km
Ben,
200km per dag is inderdaad best veel. Maar misschien kan het niet anders. Je hebt niet voor het kiezen soms. Ik reed wel 260km per dag. Niks aan te doen. Maar het is geen straf met die auto's. Heb inmiddels meer dan 1 miljoen km gereden met Volvo 700/900. Jawel, eigen gereden 1 miljoen km met die modellen. Heb wel recht op een lintje van de staat vanwege de accijns denk ik wel eens. Zo'n trouwe klant van de accijns van de staat.....
Ik moet na al die km's zeggen: prima te doen (de Volvo's dan) en onderhoud is meestal een eitje  Heel soms niet, maar dat is echt zelden is gebleken.
Groet,
Robert
EDIT: de postings hebben elkaar gekruist zie ik...///

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2013 22:28 #1394966 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic td
<p style="text-align: left;">De td heeft zijn turbo druk eerder dan een tdic gezien het traject die je op druk moet zetten voor je het gaat merken, echter heeft de tdic iets meer pk dan de td.<p style="text-align: left;">Als ik met mijn td onder de 3000 toeren blijf haal ik een verbruik van 1 op 16 ga ik steeds vermogen vragen van het optrekken rijd hij rond de 1 op 12, dit wel met een hand geschakelde auto, automaat is max 1 op 14 haalbaar maar gemiddeld rijden die 1 op 12.<p style="text-align: left;">En 200 km per dag, wat zal jij straks genieten.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2013 22:36 #1394969 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Vandaag toevallig ook nog ruim 200 km..

Vandaag ook 217 km gereden met onze rechtsgestuurde diesel aut. Even een feestelijk-recreatief ritje Utrecht - Emmeloord v.v.. Zelf heb ik heen mogen rijden (een stukje met een gps snelheid met 145 km/uur!). Op de terugweg ben ik maar achterin gaan zitten . Wat een gewaarwoording is dat dan weer. De s90 is absoluut geen straf om mee te mogen rijden, de 760 (v6) uiteraard ook niet, maar met Rudolphje helemáál niet. Wat is dat genieten, zo'n diesel automaat... . Gewoon heerlijk ontspannen genieten is dat.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-10-2013 22:53 #1394978 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ Geejee, pas op
@ Geejee, pas op man!
Snelheid werkt verslavend :)

Mbt km's tja zaterdag nog dik 700 km voor bijbaan gereden.
2 keer Olst Veendam , Olst Deventer Arnhem.

Ik rij graag, zou mij ook niet veel schelen hoor uurtje is goed te doen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 08:14 #1396052 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tot mijn verbazing zag ik
tot mijn verbazing zag ik toch gisteren opeens een intercooler onder de motorkap zitten....  hier heb ik meerdere malen dus echt compleet overheen gekeken.... het is dus een d24tic 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-10-2013 16:41 #1396080 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sommige mensen
Hebben altijd geluk ik heb em zelf moeten inbouwen. Een echte intercooler, dtic dat is echt gaaf! En rijd zo heerlijk
Groeten
Peter

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC