Wat te doen? Ik weet wat te doen! We hebben een blok!
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Het is iets minder qua geluid en qua roken maar wel lekker qua continuiteit (oei oei hier ga ik op een paar tenen staan denk ik)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb je de cilinders ook gehoond of laten honen op de eerstvolgende overmaat (de overmaat waar de zuigerveren ook bij passen) ?arjenT5 schreef : IK was voor een setje zuigerveren/drijfstang lagers/stalen koppaking+bouten en waterpomp net aan 200 euro kwijt. Waarom haal je nieuwe blokje niet op, doe je ff een weekendje sleutelen weet je zeker dat het 100% in orde is joh.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nope spul was nog binnen de tolleranties en niet ovaal dan kan het heel mooi scheelt alsnog in compressie en olie verbruik!henk 940LPT schreef :
Heb je de cilinders ook gehoond of laten honen op de eerstvolgende overmaat (de overmaat waar de zuigerveren ook bij passen) ?arjenT5 schreef : IK was voor een setje zuigerveren/drijfstang lagers/stalen koppaking+bouten en waterpomp net aan 200 euro kwijt. Waarom haal je nieuwe blokje niet op, doe je ff een weekendje sleutelen weet je zeker dat het 100% in orde is joh.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Aan dit blok ga ik Niks versleutelen...het is ophalen, erin hangen en gaan...ik heb al meer dan genoeg ellende beleefd, dus sleutelen ga ik er niet aan.
Denk wel dat ik mijn oude blok ga reviseren en dan is je hulp hartstikke welkom!!
Ik zal later wel even je PB beantwoorden.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-

Blokkie staat mooi voor 'de deur'

Groeten,Gerben