Wat te doen? Ik weet wat te doen! We hebben een blok!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ik wil gerust mee rijden Tom! Een leuk idee!TGTF schreef : Gerben ik ga zaterdag weer richting Belgie en ga een bakkie doen bij Ton, dus als je mee wilt rijden daar heen is dat een optie!.
Tom.
Als we een kar erachter aan hangen gelijk het blok maar meenemen ?
Misschien ook even gelijk een B234F en een setje veren bij Jelmar droppen? hahaha
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-

- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Dan moet ik wel rap van de week die kop eraf gaan halen....weet niet of dat me lukken gaat..eerlijk gezegd.Dirk342 schreef : beide heren toevallig in de buurt van Nijmegen en past er een diesel cilinderkopje achterin de auto van Tom ?
![]()
@Tom, als je een deel van de brandstofkosten wilt betalen kunnen we ook met de 940.....
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar Gerben hoe kom ik dan in Belgie bij mn vader en dan ook weer naar huis toe?gerryberrie schreef :
Dan moet ik wel rap van de week die kop eraf gaan halen....weet niet of dat me lukken gaat..eerlijk gezegd.Dirk342 schreef : beide heren toevallig in de buurt van Nijmegen en past er een diesel cilinderkopje achterin de auto van Tom ?
![]()
@Tom, als je een deel van de brandstofkosten wilt betalen kunnen we ook met de 940.....
Groeten,Gerben
Tom.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-

Het 940 verhaal gaat trouwens niet door na even kort overleg via de PB met Tom...er zijn andere plannen.
Als Ton zijn Kangoo dus alsnog deze kant op zou kunnen komen zou ik dat helemaal geweldig vinden!!
Groeten,Gerben