Verstuiver wil er niet uit...(draait door?) HIJ IS ERUIT!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
Meeneemeindje met een punt tangetje afbreken, met een drevel gaat het toch vaak niet of fout
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Nou moet ik alleen nog even meten / uitzoeken wat de schroefdraad is van een verstuiver..
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik stuur het wel even op Gerben, wordt wel maandag dan is dat goed?I.d.d. lekker veel vet gebruiken om de spanen te laten "kleven".Zit ook zeker de maat bij die jij nodig hebt, pb even je adres.gerryberrie schreef : Ik zou graag gebruik maken van je aanbod Rob. Je weet zeker dat je de juiste maat hebt? Eennverstuiver isvwat groter dan een bougie... Ik heb ook geen ervaring met helicoils....even inlezen dus nog. Zou je het kunnen opsturen? Dan stuur ik het daarna gewoon weer terug. Groeten, Gerben
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Komt eraan.Chilm schreef : Zit ook zeker de maat bij die jij nodig hebt, pb even je adres.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zijn betere filmpjes van.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- André Struis
- Nieuw lid
-
Smeren met de juiste vloeistof, icm het materiaal, vet is niet ideaal. Alleen gebruik als je geen spanen wil verliezen.
Machine tappen moet je "non-stop" doordraaien, als tie vastloopt, heb je niet de juiste tap voor het juiste materiaal.
Een verspanende bewerking onderbreken is killing voor het oppervlak en de snijkant..............
Voor blinde gaten heb je ook speciale tappen, wanneer de draad tot onderin het gat door moet lopen.
Tap- broads- vloeistoffen;
Rocol, altijd goed, de dampen die er vanaf komen zijn wel kanker verwekkend.
Dormer; groen of blauw, soms beter toegepast op het materiaal waarvoor het bedoeld is.
Het is wel erg dun, kan soms een nadeel zijn