suggestie mbt gevraagd advertenties
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2021 02:32 #1466957
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Ik ...
Ik wacht gewoon af of er iets mee gedaan wordt.
Mijn suggestie wordt opgepikt of niet, Time will tell.
Ongefundeerd ruzie maken leidt tot niets las ik.
Da's een duiding van een persoon. Ik zie dit niet zo maar eerder als een beargumenteerde (wellicht pittige) discussie met actie en reactie die misschien juist tot wel iets leidt. Maar ook dat is maar een duiding.
Mijn suggestie wordt opgepikt of niet, Time will tell.
Ongefundeerd ruzie maken leidt tot niets las ik.
Da's een duiding van een persoon. Ik zie dit niet zo maar eerder als een beargumenteerde (wellicht pittige) discussie met actie en reactie die misschien juist tot wel iets leidt. Maar ook dat is maar een duiding.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
25-05-2021 10:25 #1466969
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic @hdalhuisen
Dat kan tegenwoordig, je kunt een eigen bijdrage bewerken. (met de knop bewerken, di staat naast de knop antwoorden). Als je dat in een draadje doet dan kan de context wel uit het draadje gaan, maar je kan spelvauten en tekstvoten er er er tegenwoordig uithalen. En je kan dus je eigen bijdrage leeg maken, niet helemaal weghalen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2021 15:35 #1466973
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verwijderen
Hallo Volvisti
We hebben liever niet dat er dingen gewist worden. Wat voor de een niet interessant is, is dat voor een ander misschien wel. En het kan ervoor zorgen dat een verhaal niet meer te volgen is. Dus als het even kan, liever niet. Taalfouten verbeteren mag natuurlijk altijd, al is het handig om niet gelijk een bericht in te dienen, maar eerst de voorbeeldweergave te gebruiken om je tekst nog eens na te kunnen lezen. Als je namelijk na uren nog eens een taalfout gaat verbeteren, krijg je dat mensen die je bericht al gelezen hebben, menen dat er een ongelezen bericht staat. Terwijl dat niet zo is.
groetjes
Mathy
We hebben liever niet dat er dingen gewist worden. Wat voor de een niet interessant is, is dat voor een ander misschien wel. En het kan ervoor zorgen dat een verhaal niet meer te volgen is. Dus als het even kan, liever niet. Taalfouten verbeteren mag natuurlijk altijd, al is het handig om niet gelijk een bericht in te dienen, maar eerst de voorbeeldweergave te gebruiken om je tekst nog eens na te kunnen lezen. Als je namelijk na uren nog eens een taalfout gaat verbeteren, krijg je dat mensen die je bericht al gelezen hebben, menen dat er een ongelezen bericht staat. Terwijl dat niet zo is.
groetjes
Mathy
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2021 20:06 #1466984
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Of je eigen bijdrage
volledig hertypen.
Ook wel eens gedaan als ik later zag dat mijn reactie niet paste bij wat er al getypt was. Handige functie, zo laten dus.
Ook wel eens gedaan als ik later zag dat mijn reactie niet paste bij wat er al getypt was. Handige functie, zo laten dus.
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
26-05-2021 15:48 #1467002
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic het volgen blijft dan moeilijk
want toen klopten de reakties op jouw tekst niet meer? en daar reageerden andere mensen weer op, waardoor ik er nu weer op reageer. En dikke kans dat iemand hier weer op reageert?
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2021 00:52 #1467011
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Nee hoor
Je vult in. Verkeerde aanname dus.
Want dan had ik het al aangepast net nadat ik het geplaatst had maar wel vóór iemand anders gereageerd had.
Kan ook hé ?
Want dan had ik het al aangepast net nadat ik het geplaatst had maar wel vóór iemand anders gereageerd had.
Kan ook hé ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2021 09:57 #1467014
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic -- tot tien geteld (en leve
-- tot tien geteld (en leve de edit-functie) --
Volgens mij ging dit topic over gevraagde items en kwamen we op het punt dat er een opening was naar dat rechts te plaatsen door een admin of Jerry.
Wat is nodig voor de volgende stap? Hoe werkt zo iets? Aanvragen ergens?
Volgens mij ging dit topic over gevraagde items en kwamen we op het punt dat er een opening was naar dat rechts te plaatsen door een admin of Jerry.
Wat is nodig voor de volgende stap? Hoe werkt zo iets? Aanvragen ergens?
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2021 14:00 #1467019
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Ik zet
Ik zet het op mijn to do lijst. Er staat wel meer op (dat lijstje), maar dat soort dingen kan ik normaal gesproken zelf. Zoals sommigen wel vergeten, webmasteren is geen betaalde baan (gelukkig). En er gelden geen SLA's voor.
Maak maar een plaatje hoe je het zou willen of welke link waar zou moeten (idealiter).
Dat houd deze discussie nog wel even in de lucht
Maak maar een plaatje hoe je het zou willen of welke link waar zou moeten (idealiter).
Dat houd deze discussie nog wel even in de lucht

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2021 14:07 #1467020
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic als je in een willekeurig
als je in een willekeurig topic helemaal bovenaan kijkt, staan daar rechts twee kaders. De eerste is [RECENTE OPMERKINGEN] en de tweede is [WIE IS ER ACTIEF]. Even los van de waarde die ik hecht aan die specifieke kaders (en de relavantie ervan), zou ik het wel zien zitten als er daar een dergelijk kader bijkomt met de laatste paar gevraagde advertenties.
Geen SLA uiteraard(!), mooi dat je eens wil kijken.
Geen SLA uiteraard(!), mooi dat je eens wil kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2021 17:55 #1467262
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het begin is er
Ik zie (sorry voor de late opmerking hierover) rechtsboven inmiddels stilletjes een mooi kadertjes [recente advertenies] staan. Nu staat daarin een link naar de advertenties. Is het ook mogelijk om de laatste paar (gevraagde) advertenties / topics te plaatsen, zoals bij [recente operkingen]?
Moderators: Jerry Stam