suggestie mbt gevraagd advertenties
- Marcel Blauw
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2021 23:52 #1466914
door Marcel Blauw
Beantwoord door Marcel Blauw in topic Niet tegen en niet voor
Zowel de voor argumenten als de tegen argumenten snijden voor mij hout.
Persoonlijk vind ik het wel goed zoals het nu is, maar ik zou mij er zeker
niet aan ergeren als het zou veranderen.
Waar ik mij wel aan stoor zijn de soms heftige reacties of de gemeen sarcastische
opmerkingen op de site.
Een kwinkslag of grapje moet zeker kunnen hoor, maar laat een ander alsjeblieft
in zijn waarde.
Bovendien kan een slecht idee, in het algemeen, een ander goed idee naar
boven brengen.
Kortom, luister naar een ander, denk er over na en geef dan pas je mening in
nette bewoordingen.
Of geef hem niet als het je niet zoveel kan schelen.
Maar laat het ongefundeerd ruzie maken maar aan anderen buiten de club over.
Het leidt tot niets en kost alleen maar negatieve energie.
Persoonlijk vind ik het wel goed zoals het nu is, maar ik zou mij er zeker
niet aan ergeren als het zou veranderen.
Waar ik mij wel aan stoor zijn de soms heftige reacties of de gemeen sarcastische
opmerkingen op de site.
Een kwinkslag of grapje moet zeker kunnen hoor, maar laat een ander alsjeblieft
in zijn waarde.
Bovendien kan een slecht idee, in het algemeen, een ander goed idee naar
boven brengen.
Kortom, luister naar een ander, denk er over na en geef dan pas je mening in
nette bewoordingen.
Of geef hem niet als het je niet zoveel kan schelen.
Maar laat het ongefundeerd ruzie maken maar aan anderen buiten de club over.
Het leidt tot niets en kost alleen maar negatieve energie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2021 00:37 #1466918
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Idee
Hallo Volvisti
Wie graag advertenties wil zien, kan voor "tracker" kiezen i.p.v. "recente discussies". Wie die niet wil zien, kan gewoon "recente discussies" gebruiken.
Wie een idee heeft kan dat altijd aandragen. Dat wil echter niet zeggen, dat dat idee ook altijd uitgevoerd zal worden. Als we het een goed idee vinden en de mogelijkheid bestaat om het uit te voeren, dan zullen we het waarschijnlijk uitvoeren. Zo niet, dan niet. Maar enkel en alleen een idee aandragen zal er nooit voor zorgen dat het ook wordt uitgevoerd. Ook niet als dezelfde persoon hetzelfde idee vaker aandraagt, zoals volgens mij bij dit idee het geval is.
groetjes
Mathy
Wie graag advertenties wil zien, kan voor "tracker" kiezen i.p.v. "recente discussies". Wie die niet wil zien, kan gewoon "recente discussies" gebruiken.
Wie een idee heeft kan dat altijd aandragen. Dat wil echter niet zeggen, dat dat idee ook altijd uitgevoerd zal worden. Als we het een goed idee vinden en de mogelijkheid bestaat om het uit te voeren, dan zullen we het waarschijnlijk uitvoeren. Zo niet, dan niet. Maar enkel en alleen een idee aandragen zal er nooit voor zorgen dat het ook wordt uitgevoerd. Ook niet als dezelfde persoon hetzelfde idee vaker aandraagt, zoals volgens mij bij dit idee het geval is.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2021 13:24 #1466921
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik snap op zich de suggestie
ik snap op zich de suggestie wel: "op een of andere manier meer aandacht te vestigen op 'gevraagd' ". Nu moet de aanbieder zelf op het idee komen om te gaan kijken of iemand iets vraagt en anders zou deze getriggerd kunnen worden door wat er gevraagd wordt ('oja, dat heb ik toevallig nog liggen, helemaal vergeten' of 'was er laatst niet iemand die dit zocht?', bij het tegenkomen van iets).
Dat is wat anders dan gebruikmaken van de tracker (hoe handig ook)
volvo700vereniging.nl/tracker?order=last..._timestamp&sort=desc
want die gaat uit van eigen initiatief om te kijken of er iets gevraagd wordt.
Misschien is er een interessant alternatief mogelijk. Ik zie soms rechts een kader staan met -recente reacties- oid (boven 'wie-is-actief'). Die is wat dubbel dus kan daar dan een kader komen met 'recent gevraagd'? Of gewoon een kader daarboven?
Dat is wat anders dan gebruikmaken van de tracker (hoe handig ook)
volvo700vereniging.nl/tracker?order=last..._timestamp&sort=desc
want die gaat uit van eigen initiatief om te kijken of er iets gevraagd wordt.
Misschien is er een interessant alternatief mogelijk. Ik zie soms rechts een kader staan met -recente reacties- oid (boven 'wie-is-actief'). Die is wat dubbel dus kan daar dan een kader komen met 'recent gevraagd'? Of gewoon een kader daarboven?
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2021 14:11 #1466922
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Ik zou het het idee "gevraagd" wat meer zichtbaar te maken ook willen steunen.
Wat ik mij wel afvraag, als dit een aanpassing aan de forum software betekent, krijgen we dan weer de mededeling dat het extra geld gaat kosten?
En als gevolg van dit afvragen, hoe staat het inmiddels met het forum onderhoud, met het upgraden van Drupal, zijn we inmiddels van OneShoe af, doen we inmiddels meer in eigen beheer?
Het is al een poos terug dat hierover enige ontwikkelingen gemeld zijn.
Groeten,
Ton.
Wat ik mij wel afvraag, als dit een aanpassing aan de forum software betekent, krijgen we dan weer de mededeling dat het extra geld gaat kosten?
En als gevolg van dit afvragen, hoe staat het inmiddels met het forum onderhoud, met het upgraden van Drupal, zijn we inmiddels van OneShoe af, doen we inmiddels meer in eigen beheer?
Het is al een poos terug dat hierover enige ontwikkelingen gemeld zijn.
Groeten,
Ton.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2021 15:36 #1466924
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Instelling
Hallo Ton
In eigen beheer is de site en het forum zeker niet. Wie het wel doet, weet Jerry en het bestuur.
Wat er qua categorie te zien is op het forum, dat is een kwestie van instellen. Daarbij geldt trouwens ook, dat je niet alles overal kunt neerzetten. Die instellingen aanpassen stelt niks voor, wie er aanwezig is op het forum, dat heb ik daar neergezet waar het nu staat. En ook dat je onder aan iedere pagina kunt zien of er evenementen op de agenda staan, dat heb ik ingesteld. Maar die rechten heb ik helaas niet meer. Ik vind het op zich wel een goed idee om "gevraagd" advertenties hier rechts (of voor mijn part links) neer te zetten. Maar dat zou Jerry moeten doen of de beheerder.
groetjes
Mathy
In eigen beheer is de site en het forum zeker niet. Wie het wel doet, weet Jerry en het bestuur.
Wat er qua categorie te zien is op het forum, dat is een kwestie van instellen. Daarbij geldt trouwens ook, dat je niet alles overal kunt neerzetten. Die instellingen aanpassen stelt niks voor, wie er aanwezig is op het forum, dat heb ik daar neergezet waar het nu staat. En ook dat je onder aan iedere pagina kunt zien of er evenementen op de agenda staan, dat heb ik ingesteld. Maar die rechten heb ik helaas niet meer. Ik vind het op zich wel een goed idee om "gevraagd" advertenties hier rechts (of voor mijn part links) neer te zetten. Maar dat zou Jerry moeten doen of de beheerder.
groetjes
Mathy
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2021 18:37 #1466926
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic OneShoe
Vul de zoekterm OneShoe eens in en lees hoe vaak we als vereniging hier op het forum niet over gesproken hebben.
Ik zal het kort houden, Mathy schrijft hierboven:
"In eigen beheer is de site en het forum zeker niet. Wie het wel doet, weet Jerry en het bestuur."
Bij deze de vraag aan Jerry en of het bestuur, wie beheert, beheren het forum tegenwoordig?
Ton.
Ik zal het kort houden, Mathy schrijft hierboven:
"In eigen beheer is de site en het forum zeker niet. Wie het wel doet, weet Jerry en het bestuur."
Bij deze de vraag aan Jerry en of het bestuur, wie beheert, beheren het forum tegenwoordig?
Ton.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2021 19:03 #1466927
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Precies
Mbroeren..
Jij snapt hem. Dat is wat ik bedoel.
Hoe dan ook. In de topic-titel staat "suggestie" en dat is het nog steeds.
Ondanks de "aanname" dat het dan als voorstel ook aangenomen zou zijn.
De suggestie was goedbedoeld, ter verbetering en volgens mij ook haalbaar met de bestaande forum-functionaliteiten.
Wat jammer vind ik dat er niet zo goed gelezen wordt en er tips en oplossingen worden aangedragen die totaal niet passen bij dit "probleem".
Wel fijn om te zien dat er in tweede instantie toch een wat meer inhoudelijke discussie loskomt itt de eerdere reacties met een aardig hoog "dit gaan we afschieten-gehalte".
Zo heel veel suggesties ter verbetering lees ik nou ook niet van anderen,
Dus steekt er eens een keer iemand zijn kop boven het maaiveld uit... Nou ja.. De rest van dat gezegde is bekend.
Ik heb dit ook juist geplaatst in de rubriek Clubhuis, Lijkt me de juiste plek als het gaat om forumzaken. Dit in reactie op dat dit soort zaken niet op het forum thuishoren. Why nut ? zou ik zeggen .
Tevens kan ik melden dat een bepaald onderdeel dat ik zocht gevonden is.
Niet dankzij de hier geplaatste advertentie echter en ook niet via een forumlid.
Doet verder niets af aan mijn suggestie.
Jij snapt hem. Dat is wat ik bedoel.
Hoe dan ook. In de topic-titel staat "suggestie" en dat is het nog steeds.
Ondanks de "aanname" dat het dan als voorstel ook aangenomen zou zijn.
De suggestie was goedbedoeld, ter verbetering en volgens mij ook haalbaar met de bestaande forum-functionaliteiten.
Wat jammer vind ik dat er niet zo goed gelezen wordt en er tips en oplossingen worden aangedragen die totaal niet passen bij dit "probleem".
Wel fijn om te zien dat er in tweede instantie toch een wat meer inhoudelijke discussie loskomt itt de eerdere reacties met een aardig hoog "dit gaan we afschieten-gehalte".
Zo heel veel suggesties ter verbetering lees ik nou ook niet van anderen,
Dus steekt er eens een keer iemand zijn kop boven het maaiveld uit... Nou ja.. De rest van dat gezegde is bekend.
Ik heb dit ook juist geplaatst in de rubriek Clubhuis, Lijkt me de juiste plek als het gaat om forumzaken. Dit in reactie op dat dit soort zaken niet op het forum thuishoren. Why nut ? zou ik zeggen .
Tevens kan ik melden dat een bepaald onderdeel dat ik zocht gevonden is.
Niet dankzij de hier geplaatste advertentie echter en ook niet via een forumlid.
Doet verder niets af aan mijn suggestie.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2021 19:19 #1466929
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Lecram
Marcel,
Ik ben het eens met je hoor,
Even spiegelen is ok.
Maar soms is het even nodig wat te prikkelen naar mijn mening en ja dat levert dan even wat stekelige reacties op (ook van mij) maar het levert ook op inhoud wat op.
Ik ben het eens met je hoor,
Even spiegelen is ok.
Maar soms is het even nodig wat te prikkelen naar mijn mening en ja dat levert dan even wat stekelige reacties op (ook van mij) maar het levert ook op inhoud wat op.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2021 02:48 #1466928
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Idee...
Da's wel interessant wat je daar typt Mathy.
Ik zou denken dat een goed idee ( waarover dan ook, niet perse mijn suggestie nu) ook opgepakt kan worden door een bestuur of een forumbeheerder en dan voorgelegd of teruggelegd kan worden met een poll of zo aan de leden of de forumbezoekers. Dan haal je een breder beeld op. Dat ben je in contact met de leden/forumbezoekers en sta je open voor suggesties en doe je er wat mee.
Wat je nu erover zegt werkt wel weer in de hand dat het in een ALV moet en erover gestemd moet worden etc etc... stroop... traag..
Sommige zaken horen in een ALV maar wil je slagvaardig zijn dan kan je ook eens kijken wat niet in een ALV ter stemming hoeft. Anders verandert er vaak niets.
Trouwens, ik dacht niet dit idee al eerder naar voren gebracht te hebben zoals je beweert.
Heb wel meerdere keren in dit topic ervoor gepleit met extra argumentatie en uitleg. Dat is wat anders. Dat is niet meerdere keren hetzelde idee naar voren brengen.
En mocht wel zo zijn. Soms zit de kracht juist in de herhaling.
Ik zou denken dat een goed idee ( waarover dan ook, niet perse mijn suggestie nu) ook opgepakt kan worden door een bestuur of een forumbeheerder en dan voorgelegd of teruggelegd kan worden met een poll of zo aan de leden of de forumbezoekers. Dan haal je een breder beeld op. Dat ben je in contact met de leden/forumbezoekers en sta je open voor suggesties en doe je er wat mee.
Wat je nu erover zegt werkt wel weer in de hand dat het in een ALV moet en erover gestemd moet worden etc etc... stroop... traag..
Sommige zaken horen in een ALV maar wil je slagvaardig zijn dan kan je ook eens kijken wat niet in een ALV ter stemming hoeft. Anders verandert er vaak niets.
Trouwens, ik dacht niet dit idee al eerder naar voren gebracht te hebben zoals je beweert.
Heb wel meerdere keren in dit topic ervoor gepleit met extra argumentatie en uitleg. Dat is wat anders. Dat is niet meerdere keren hetzelde idee naar voren brengen.
En mocht wel zo zijn. Soms zit de kracht juist in de herhaling.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2021 13:21 #1466940
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik zou
wel heel graag mijn eigen "dingen "willen verwijderen .
Zoals een forum iets waar toch niet op gereageerd wordt.
Zoals een forum iets waar toch niet op gereageerd wordt.
Moderators: Jerry Stam