Uw secretaris is buiten functie gezet, bedankt voor de samenwerking!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 15:04 #1420781
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic vrienden
Jeroen:
Dat jullie geen vrienden van elkaar zijn dat weten velen,heb momenteel wel een idee dat jij Jeroen Haring van twee walletjes probeert te eten,heb gisteren wat tegen je gezegd,je schijnt dat nog niet goed te hebben begrepen ,zal het hier helaas nog neer
moeten zetten,niet lopen zeiken heb ik gezegd.
Groeten Ted.
Dat jullie geen vrienden van elkaar zijn dat weten velen,heb momenteel wel een idee dat jij Jeroen Haring van twee walletjes probeert te eten,heb gisteren wat tegen je gezegd,je schijnt dat nog niet goed te hebben begrepen ,zal het hier helaas nog neer
moeten zetten,niet lopen zeiken heb ik gezegd.
Groeten Ted.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 15:12 #1420782
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Netjes
Laten we het betjes houden Ted,
ik heb een mening over jouw manier van doen, en ik ben daar niet de enige in.
Maar mocht je nog wat willen zeggen stel ik voor omdat via de mail te doen.
ik heb een mening over jouw manier van doen, en ik ben daar niet de enige in.
Maar mocht je nog wat willen zeggen stel ik voor omdat via de mail te doen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 15:20 #1420783
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Begrijp en respecteer je
Begrijp en respecteer je mening Jeroen maar zoals gezegd is pertinent niet waar, Peter (=ook bestuur!) heeft na elke mutatie een wijziging ontvangen. En de mail dat ik de mails moest sturen kwam binnen op zaterdagmorgen toen ik naar de BBQ ging. En zoals je weet had ik daar andere dingen te doen, het organiseren van een feestje voor 35 gezellige liefhebbers, dan het ala minuut doorsturen van de mails.
Heren allemaal veel succes, wijsheid en plezier, ik meng mij niet meer in deze discussie maar wil nogmaals iedereen hartelijk danken voor de over het algemeen fijne samenwerking.
Heren allemaal veel succes, wijsheid en plezier, ik meng mij niet meer in deze discussie maar wil nogmaals iedereen hartelijk danken voor de over het algemeen fijne samenwerking.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 15:33 #1420786
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijstellen
Ik moet mijn mening een beetje bijstellen, helaas kun je een posting niet meer wijzigen.
Maar dat de communicatie vanuit het bestuur, maar ook van de andere kant verre van oprimaal is, laat staan werkbaar , is wel duidelijk.
Maar dat de communicatie vanuit het bestuur, maar ook van de andere kant verre van oprimaal is, laat staan werkbaar , is wel duidelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 15:36 #1420787
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarheid
Als je bij iedere posting van welke kant ook moet afvragen is het wel waar? Of is het maar weer de halve waarheid maakt het niet leuker.
En iedereen zegt ik ben open, en eerlijk.
En iedereen zegt ik ben open, en eerlijk.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 16:31 #1420792
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic LEZEN Jeroen!
Ik heb het helemaal niet over de Denemarken-Zweden reis gehad.
En de termen waarin jij je uitlaat laat ik maar voor wat ze zijn.
Groeten,
En de termen waarin jij je uitlaat laat ik maar voor wat ze zijn.
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 18:52 #1420796
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wight
Idem voor Wight. Ton, precies hetzelfde.
Maar ja het is een gotspe dat jij het zelf niet doet en dan maar kritiek gaat lopen leveren.
WAT HEB JIJ GEORGANISEERD DAN ?!?!?!
Maar ja het is een gotspe dat jij het zelf niet doet en dan maar kritiek gaat lopen leveren.
WAT HEB JIJ GEORGANISEERD DAN ?!?!?!
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 20:05 #1420801
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou, georganiseerd
In ieder geval geen reisje naar bij voorbeeld Wight waar alleen Volvo vriendjes en vriendinnetjes voor uitgenodigd werden.
Wat ik wel heb gedaan is de redacteur van de Factor proberen te helpen met de zweedse vertaling die hij had gebruikt bij het opzetten van een clubwinkel.
Er stond ooit een aankondiging van in de Factor, in het zweeds, zelfs mijn zweedse vrienden aan wie ik het vroeg snapten er geen snars van.
Mijn aanbod hield in dat ik daar een nette zweedse aankondiging voor in de plaats zou zetten.
Het antwoord wat ik van de redacteur kreeg kwam op het volgende neer: waar bemoei jij je mee.
Nou dan haak ik af hoor!
Ik ben blij dat jij nog steeds als onderschrift +++t blijft behelpen+++ gebruikt, vaak denk ik dan inderdaad, het blijft behelpen met die Jeroen.
Sterkte Jeroen en de groeten,
Wat ik wel heb gedaan is de redacteur van de Factor proberen te helpen met de zweedse vertaling die hij had gebruikt bij het opzetten van een clubwinkel.
Er stond ooit een aankondiging van in de Factor, in het zweeds, zelfs mijn zweedse vrienden aan wie ik het vroeg snapten er geen snars van.
Mijn aanbod hield in dat ik daar een nette zweedse aankondiging voor in de plaats zou zetten.
Het antwoord wat ik van de redacteur kreeg kwam op het volgende neer: waar bemoei jij je mee.
Nou dan haak ik af hoor!
Ik ben blij dat jij nog steeds als onderschrift +++t blijft behelpen+++ gebruikt, vaak denk ik dan inderdaad, het blijft behelpen met die Jeroen.
Sterkte Jeroen en de groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 20:32 #1420802
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste Jeroen
Gelukkig zijn alle mensen verschillend en dat is maar goed ook en wat jij van mij vind mag je helemaal zelf weten,het zal mij een worst wezen.
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2015 20:35 #1420803
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mee gaan
Dat eerste is echt niet waar Ton het heeft allebei in de factor gestaan en op de site. ( staat er nog, goed zoeken) Dus waarom je dat denkt weet ik niet.
Iedreen mocht mee, we hebben het zelfs opengesteld vour mensen buiten de vereniging en de inschrijving verlengd.
Het feit dat je diensten niet werden aangenomen toen, doen je hopelijk beseffen dat het geroep vanaf de zijkant en ongefundeerde kritiek niet in een persoonlijk bericht, maar in het openbaar niet erg constructief zijn.
Ook denigrerende opmerkingen over iemands onderschrift zijn niet echt top.
Daar laat ik het bij.
Iedreen mocht mee, we hebben het zelfs opengesteld vour mensen buiten de vereniging en de inschrijving verlengd.
Het feit dat je diensten niet werden aangenomen toen, doen je hopelijk beseffen dat het geroep vanaf de zijkant en ongefundeerde kritiek niet in een persoonlijk bericht, maar in het openbaar niet erg constructief zijn.
Ook denigrerende opmerkingen over iemands onderschrift zijn niet echt top.
Daar laat ik het bij.
Moderators: Jerry Stam