Uw secretaris is buiten functie gezet, bedankt voor de samenwerking!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-08-2015 23:06 #1104237 door V700 register
Beste Volvo vrienden,

Omwille van de spanningen binnen het bestuur heb ik enige tijd geleden mijn officiële titel ingeleverd.
Echter omwille van de belangen van de leden en de ledenadministratie, heb ik mijn secretariële taken voor voor de Volvo 700 vereniging met veel plezier doorgezet.

Heden heb ik een mail van de voorzitter a.i. gehad waarin hij mij meldde dat ik hem op enkele fronten onvoldoende geïnformeerd zou hebben en is mijn mail account met onmiddellijke ingang buiten mijn weten om geblokkeerd en dat ik uit mijn interim secretarisfunctie ben ontheven.

Van de genoemde aantijgingen ben ik ben mij oprecht van geen enkel kwaad bewust, heb het secretariaat met dezelfde inzet en in het belang van de vereniging blijven voortzetten.

Nu mijn mailaccount geblokkeerd is door de voorzitter a.i. zal ik dus niet meer kunnen reageren maar dat zal, net als de andere zaken, door onze voorzitter a.i. waargenomen gaan worden. (denk ik)

Ik wil hierbij alle medeleden hartelijk bedanken voor de samenwerking !

En wat betreft de mails over de balv, mijn mailaccount is door de voorzitter a.i. gedeactiveerd waardoor ik er niet meer in kan. Echter de voorzitter a.i. heeft al aangegeven dat hij de mails gezien heeft en deze gaat beoordelen op juistheid van de gegevens.

Mede gezien ook bovenstaande toont de voorzitter a.i. zich als een kat die in het nauw wordt gedreven. In mijn ogen dient er tijdens de BALV maar 1 ding op de agenda te staan, het vertrouwen per direct opzeggen in het huidige bestuur en een nieuw bestuur kiezen die de vereniging uit dit zware vaarwater kan halen en een nieuwe koers te laten volgen. Ik gun dit de vereniging niet en het gaat mij aan het hart.

Met vriendelijke groet,

Uw ex secretaris,

Paul

PS.mails naar het secretariaat kan ik dus niet meer lezen maar voor vragen ben ik bereikbaar via paul apestaartje aupers punt eu

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2015 00:49 #1420759 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reactie
Beste Leden,

12 juli heeft Paul Aupers zijn functie als secretaris van de Volvo 700 Vereniging heeft neergelegd. Ondanks dat hij geen bestuurslid meer was heeft hij sinds die datum het secretariaat en de ledenadministratie als waarnemend secretaris bemand.
Helaas hebben wij als bestuur moeten constateren dat ondanks eerder gedaan verzoek de in de secretariaatsmailbox ontvangen mails niet worden doorgestuurd. Met name degene over de enquête over de extra ALV. Deze mails zijn gericht aan de secretaris en derhalve gericht aan het bestuur.

Gedane toezeggingen dat bij mutaties de ledenadministratie wordt doorgestuurd naar de voorzitter zijn niet nagekomen. Sterker nog, na vragen om verzending worden verschillende versies van de ledenadministratie verspreid tussen de verschillende bestuursleden.

U zult begrijpen dat dergelijke acties het zittende bestuur niet het vertrouwen geeft dat de waarnemend secretaris alle ontvangen informatie met het bestuur deelt. Dit terwijl de informatie in de mailbox van het bestuur is binnen gekomen.

Hierop heeft het bestuur besloten Paul Aupers per direct van zijn taken als waarnemend secretaris te ontheffen.

Zijn website- en mailserver-toegangen zijn teruggezet tot het niveau van een standaardlid.

De mailboxen van het bestuur (secretaris, voorzitter, penningmeester, vicevoorzitter etc etc @volvo700vereniging.nl) worden binnen het bestuur gemonitord en gelezen maar een antwoord kan even op zich laten wachten.

Met vriendelijke groet,

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2015 03:26 #1420765 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Draagvlak.
De manier waarop jij je de afgelopen tijd hebt gemanifesteerd binnen de vereniging en op andere sociale media zegt meer over jou dan over onze vereniging
Een vereniging die beter verdient dan een groepje populisten die alles wat in het verleden door vele bevlogen leden tot stand gebracht is, in een kwaad daglicht stellen. Jullie moeten je schamen voor de manier waarop!
De politiek is ook niet opgeknapt door dit soort ontwikkelingen.
Je vergeet dat onze vereniging nog altijd ruim 450 leden telt. Waarvan de overgrote meerderheid in mijn overtuiging over genoeg gezond verstand beschikt.

Je denkt de "buit" al binnen te hebben maar het draagvlak voor het huidige bestuur, dat niet wegliep en wel op haar post bleef om de continuïteit van de vereniging te waarborgen, kon weleens groter zijn dan jij denkt.

Weet in ieder geval dat je mij op je pad vindt en dat ik alles zal doen wat in mijn vermogen ligt om deze "staatsgreep" van jou en je kornuiten te verijdelen.
Deze vereniging verdient beter.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2015 10:04 #1420768 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic BBQ

Pew! En zaterdagmiddag (gisteren)zaten we nog gezellig bij elkaar op de door Paul en Ton georganiseerde bbq Jan! Zelfs Ton Lagerweij heeft je bbqvlees nog gegrild. E.e.a. Is mogelijk gemaakt door sociale media. Dus zo slecht is het allemaal toch niet. Aangezien ik dus blijkbaar ook onder de kornuiten word gerangschikt, ik heb me tenslotte ook beschikbaar gesteld als algemeen bestuurslid, wil ik het volgende nog kwijt ; Paul is idd een vriend van mij en we zijn het ook niet altijd met elkaar eens en dat moet kunnen. Maar bovenal. als Paul claimt om in het belang van de vereniging de secretariswerkzaamheden naar eer en geweten is blijven uitvoeren dan geloof ik hem voor 100%.
Verder ben ik van mening dat niemand van de leden die graag het stokje willen overnemen iets wil kapotmaken. Met mezelf incluis zijn er nu 2 regiocoordinatoren die plaats willen nemen in een onderbezet interimbestuur. En zonder mezelf op de borst te willen kloppen, ik doe het pas anderhalf jaar, de regiocoordinatoren staan wel heel dichtbij de overige leden,hebben het vaakst persoonlijk kontakt, en hebben hart voor de vereniging en haar leden.

Wat er wel is stukgemaakt komt o. a. door het veel te laat / niet/ te weinig verschijnen van de Factor 700. Daardoor gaan leden morren, adverteerders ook, de inkomsten uit advertenties gaan naar beneden. Allemaal zaken die zeer slecht zijn voor de vereniging. We zullen ook nog van geluk mogen spreken als we hierdoor nog niet onze sleuteladressen kwijtraken.
In dit " doemscenario" dat steeds dichterbij komt kan de vereniging niet meer aan zijn aangegane verplichtingen en beloften voor /aan leden voldoen.
Het enige wat er dan nog overblijft is een forum en dat alleen is niet hetgene waar de leden lidmaatschapsgeld voor betalen.Het bestaansrecht van de V700 vereniging houd dan op. Op de Volvo klassiekersbeurs in september aanstaande kun je toch niet met goed fatsoen gaan vertellen aan potentiële leden wat jè allemaal gaat doen voor hun?

Jan, je hebt ooit de fundamenten helpen leggen voor de vereniging maar dat is dan mijns inziens het enige wat er van overblijft. Het wordt tijd om daarop een nieuw huis te bouwen want het oude is nu slechts van papieren kwaliteit en eigenlijk zelfs dat niet eens.

Vriendelijke groet, Rudiger

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2015 10:30 #1420770 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic secretaris
Beste Paul:

Soms gebeuren er dingen in je leven die je zelf niet in de hand hebt zoals ook dit.
Bij je benoeming tot secretaris heb ik je van harte gefeliciteerd en je geschreven dat ze er geen betere voor konden krijgen,wil je op deze wijze bedanken voor al de dingen die je tot nu toe gedaan hebt voor deze vereniging en hoop je terug te zien als secretaris in een volgend bestuur.

Groeten Ted.

BBQ was gezellig en goed geregeld.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2015 11:01 #1420772 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Kornuiten?
Jan, jij spreekt van het huidige bestuur, ik lees dan Maarten. Daarbij kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er een schaduw bestuur actief is die ik dan kornuiten van Maarten wil noemen.

En deze situatie bestaat al geruime tijd.

Ik heb enige jaren geleden met Peter Lourenssen en Maarten een gesprek gehad over het organiseren van een clubreis naar Zweden, Maarten had toen al enkele malen een Engeland reis georganiseerd.
Maarten heeft ons toen bezworen er niet aan te beginnen, ontzettend veel werk, hij zou er nooit meer zelf aan beginnen!
Groot was mijn verbazing toen ik van iemand de tip kreeg eens te kijken op deze webpagina: www.facebook.com/groups/237096019784606/?fref=ts
Georganiseerd door Maarten voor een select clubje mensen uit onze vereniging door Jeroen Haring fijntjes omschreven als Volvo vriendjes en vriendinnetjes.
Naar mijn weten ben jij ook met die reis meegeweest.
Maar geen enkele uitnodiging op de website of in de Factor voor de andere leden van de vereniging om zich aan te sluiten.

Nu staat het een ieder vrij om te organiseren wat hij wil, maar dan moet jij niet een ander lid van de vereniging gaan verwijten dat hij kornuiten heeft, Maarten is in mijn beleving ook altijd erg selectief geweest en is dat dus nog.
Ik kan hier meer voorbeelden geven maar doe dat niet, deze reactie is in eerste instantie bedoeld om ook een andere kijk op zaken te geven.

Groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2015 12:45 #1420774 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic het wordt
Zo langzamerhand een troosteloze zooi....

Moet eerlijk zeggen dat mailtjes die worden verstuurd met een strekking van : kijk mij eens formeel en netjes volgens de regeltjes handelen, dus ja, we konden niet anders, het is niet wij maar zij die lelijk doen, inmiddels wat op de lachspieren gaan werken...
Potje, keteltje en zwart zien...

Ik kijk uit naar een officieel bericht waarin de balv, alv, of hoe het ook genoemd gaat worden, zal worden aangekondigd.
En ja, laten we dan vooral ook gaan vechten als een leeuw...... sure... dat zal helpen....

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2015 13:21 #1420775 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Re: BBQ
Ja Rudiger,

en als ik dan thuis kom en nog even op de "gezellige" Volvo facebook pagina wil kijken naar eventuele foto's van de overigens inderdaad gezellige BBQ, blijkt dat ik er gewoon uit gezet ben zonder enige opgaaf van redenen en zonder dat er tijdens die BBQ één onvertogen woord is gevallen. Gezellig hè?

We wachten de ALV wel af en zullen daar de kaarten schudden.

Fijne zondag nog.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2015 14:07 #1420777 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volkomen onzin ton
De Denemarken Zweden reis heeft gewoon op de site en in de factor gestaan

Dus dat is volkomen onzin.

Dat soort belachelijke stellingen moet je een keer voor je houden,zeker omdat het de zoveelste keer is

Ga lekker zelf een reis organiseren in plaats alleen maar te lopen zeiken dat een ander wat moet doen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-08-2015 14:11 #1420778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Delen
Paul,
Als jij die gegevens die ook voor het bestuur zijn niet deelt ben je gewoon fout bezig in dat opzicht. Punt.
Een beetje hand in eigen boezem is dan wel op zijn plaats.

Terecht dat je er dan niet meer bij kunt.
Je bent echt nog meer aan het stukmaken.
Bijzonder kwalijk vind ik dat

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC